Dinsdag 2 Februari

WINKELDIEFSTAL ('s-Hertogenbosch)

Maandagmiddag kort voor winkelsluiting werden door een 31-jarige inwoner van 's-Hertogenbosch in een winkel aan de Arena twee herenpantalons ter waarde f. 196,00 weggenomen. De man werd daar bij betrapt en kon worden aangehouden. Het is inmiddels de derde keer binnen een maand tijd dat de verdachte voor winkeldiefstal werd aangehouden.

GESTOLEN AUTO UITGEBRAND ('s-Hertogenbosch)

Aan de Kloosterstraat in 's-Hertogenbosch (Zuid) is maandagavond een personenauto van het merk Citroen, type Xantia, geheel uitgebrand. Aan de hand van het kenteken kon de eigenaar worden opgespoord. Zijn auto bleek eerder op de avond vanaf de Hildebrandstraat in 's-Hertogenbosch te zijn gestolen.

URINEREN OPSTRAAT ('s-Hertogenbosch)

Afgelopen nacht is in de Torenstraat in zijn woonplaats een 39-jarige Bosschenaar aangehouden voor het urineren tegen de gevel van een horecabedrijf. De man wenste op straat niet mee te werken en moest daarom worden aangehouden. Op het politiebureau kreeg hij een bekeuring van f. 60,00 mee.

Deel: ' Politiebericht Den Bosch - 1107 '