Donderdag 28 Januari

VLEESWAREN GESTOLEN ('s-Hertogenbosch)

Een 33-jarige inwoner van Dordrecht is gisteravond in een supermarkt aan de Helftheuvelpassage in 's-Hertogenbosch aangehouden wegens winkeldiefstal. De man had voor ruim f. 40,00 aan vleeswaren meegenomen zonde te betalen. Op het politiebureau bleek dat de man reeds een dagvaarding op zak had om zich op 8 februari a.s. voor de rechter te verantwoorden voor vier eerder gepleegd e winkeldiefstallen.

AUTO UITGEBRAND ('s-Hertogenbosch)

Aan de Oosterplasweg in 's-Hertogenbosch is woensdagavond een brandende Opel Kadett aangetroffen. De auto was niet meer voorzien van kentekenplaten. Het vuur is door de brandweer geblust. De herkomst van de auto is nog niet vastgesteld.

WINKELDIEVEGGES OP HETERDAAD BETRAPT ('s-Hertogenbosch)

Toen politiemensen woensdagavond in een supermarkt aan de Helftheuvelpassage aanwezig waren om te bemiddelen tussen het personeel een lastige bezoeker pleegden twee vrouwen een winkeldiefstal. De diefstal werd gade geslagen via het interne videocircuit in de winkel. De agenten kon het duo, een 21-jarige vrouw uit 's-Hertogenbosch en een 23-jarige vrouw uit Baexem op heterdaad aanhouden. Beide dames zijn op het politiebureau verhoord en later die avond met een dagvaarding in vrijgesteld.

DIEFSTAL BOUWMATERIALEN (Vlijmen)

Uit een kelder van een in aanbouw zijnd appartementcomplex aan de Pieter Langendijksingel in Vlijmen zijn 40 meter spuitslang en een spuitkop voor vloerspecie weggenomen.

Deel: ' Politiebericht Den Bosch - 1544 '