Maandag 15 November

HENNEPKWEKERIJ AANGETROFFEN NA LEKKAGE ('s-Hertogenbosch)

Zondagavond kreeg de politie een melding van lekkage in een flat aan de Admiraliteitslaan in 's-Hertogenbosch. In een bovengelegen woning bleek de lekkage te zijn veroorzaakt door een in bedrijf zijnde hennepkwekerij. Agenten troffen in een slaapkamer van de woning een kwekerij aan met 133 hennepplanten en professionele kweekapparatuur. Eén 38-jarige en twee 28-jarige Bosschenaren zijn in de woning aangehouden. De 133 planten, de apparatuur en 51 elders in de woning aangetroffen nog kleine weedplantjes zijn inbeslaggenomen. Het drietal werd voor verhoor ingesloten.

VEGHELSE BEROOFD IN AUTO NA LEKPRIKKEN BAND ( 's-Hertogenbosch)

Zondagavond is een 53-jarige Veghelse op de Provinciale weg N266 nabij de Dungense Brug in 's-Hertogenbosch omstreeks 19.50 uur in haar auto overvallen. Het slachtoffer was net met een collegaatje vanaf Rijksweg A2 de N266 opgereden richting Veghel. Op een gegeven moment had zij het gevoel dat ze werd gevolgd door een tweetal auto's. De vrouw moest kort daarna stoppen bij een rood verkeerslicht, vermoedelijk hebben de daders op dat moment een band van de auto lekgestoken. Het slachtoffer stopte noodgedwongen in de berm en probeerde de Wegenwacht te bellen. Op dat moment sloeg iemand een ruit van haar auto in en pakte een paar tassen uit de auto. De vrouw vermist een geldbedrag en een paar cheques. De politie verzoekt eventuele getuigen zich te melden bij de Politie District Den Bosch 073-6991699.

Deel: ' Politiebericht Den Bosch - 1577 '