Woensdag 3 Februari

SNELHEIDSCONTROLES (Drunen)

Gisteravond en vandaag zijn er snelheidscontroles gehouden op de Admiraalsweg, de Duinweg, de Bosscheweg, de Grotestraat en de Beethovenlaan alle gelegen binnen de bebouwde kom van de gemeente Drunen. Met de lasersnelheidsapparatuur zijn tijdens steeds kort durende controles 302 voertuigen gecontroleerd. In totaal is tegen 40 bestuurders proces-verbaal opgemaakt. Op de Duinweg bedroeg de hoogste gemeten snelheid 98 km/uur, op deBosschweg 73 km/uur, op de Grotestraat 63 km/uur en op de Beethovenlaan 63 km/uur. Op de Admiraalsweg zijn geen overtredingen geconstateerd.

AUTODIEFSTAL (Oudheusden)

Afgelopen nacht is er vanaf de oprit van een woning aan de Irenestraat in Oudheusden een personenauto van het merk Mercedes gestolen. De auto werd vanmorgen aangetroffen aan de Baron van der Aaweg in Bokhoven.

VERDACHTE VAN SCHIETPARTIJ AANGEHOUDEN (Drunen)

De politie heeft op 1 februari jl. een 38-jarige inwoner van Vlijmen aangehouden als zijnde verdachte inzake de schietpartij van donderdagvond 10 december 1998 in Drunen. De aangehouden Vlijmenaar wordt er van verdacht meerdere malen met een vuurwapen door een ruit van een woning aan de Anemoonstraat te hebben geschoten. Daarbij werd een in de woonkamer aanwezige 36-jarige vrouw uit Drunen gewond. Zij moest met zwaar lichamelijk letsel opgenomen worden in het ziekenhuis. Het recherchebijstandsteam, bestaande uit een 10-tal rechercheurs is nog bezig met het onderzoek. Hij wordt donderdagmorgen voorgeleid aan de Officier van Justitie.

GESTOLEN AUTO AANGTROFFEN ('s-Hertogenbosch)

Afgelopen nacht is op de Reiskameraad in 's-Hertogenbosch een onbeheerd achtergebleven personenauto aangetroffen. Navraag bleek dat het voertuig, een Volkswagen Golf reeds medio januari in Rosmalen was ontvreemd.

Deel: ' Politiebericht Den Bosch - 1865 '