Donderdag 25 Maart

AUTO GESTOLEN ('s-Hertogenbosch)

Woensdag is vanaf de Sportlaan een blauwe Volkswagen Golf met het kenteken DT-VP-90 gestolen.

WONINGINBRAAK ('s-Hertogenbosch)

Woensdagavond is er ingebroken in een woning aan de Groningenlaan. Men is de woning binnen gekomen door twee ramen aan de achterzijde open te breken. De gehele woning is doorzocht. Het is niet bekend wat de inbrekers hebben buit gemaakt.

SCHENNISPLEGING ('s-Hertogenbosch)

Een onbekend gebleven bromfietser heeft gistermiddag al rijdende over de Herven gelegen tussen de Rompertsebaan en de Bruistensingel aan twee minderjarige meisjes zijn ontbloot geslachtdeel getoond. De meisjes waren aan het skaten en werden meerdere malen met het gedrag van deze man, wiens leeftijd geschat wordt op ongeveer 50 jaar, geconfronteerd. Hij reed namelijk enkele keren op en neer over de Herven.

WINKELDIEFSTAL (Rosmalen)

Woensdagnamiddag kon de politie na een achtervolging door de wijk Hintham in Rosmalen een 21-jarige Nijmegenaar aanhouden op verdenking van winkeldiefstal gevolg door bedreiging. De man had kort daarvoor uit een winkel aan de Graafsebaan een zaagmachine gestolen. Toen hij zich betrapt wist rende hij weg, gooide de zaagmachine weg en bedreigde het personeel met een uitlaat van een bromfiets. De verdachte is inverzekering gesteld en kan met een langdurige vrijheidsbeneming rekening houden. Hij bleek door de politierechter in Arnhem twee keer veroordeeld te zijn voor gepleegde vermogensdelicten. In totaal moet hij 132 dagen uitzitten.

COMPUTER GESTOLEN('s-Hertogenbosch)

Uit een kantoorruimte van een bedrijf aan de Pomphoekweg is vanmorgen een laptop-computer gestolen. De diefstal vond plaats toen het kantoor tijdelijk onbeheerd was.

WINKELDIEFSTAL (DEN BOSCH)

In een winkel aan de Helftheuvelpassage in Den Bosch is donderdagochtend een 21-jarige man uit Den Bosch aangehouden die door winkelpersoneel betrapt werd op het wegnemen van een paar sokken ter waarde van fl. 10,- die hij niet betaalde. Hij kreeg een schikking van fl. 240,-.

Deel: ' Politiebericht Den Bosch - 2126 '