Vrijdag 25 Juni

ZAKKENROLLERIJ ('s-Hertogenbosch)

Van een 27-jarige Bosschenaar is donderdagnamiddag in een winkel aan de Pensmarkt een portemonnee gerold. In de portemonnee zat onder meer een geldbedrag van f. 150,00 alsmede een bankpas en een creditcard.

OVERLASTBESTRIJDING ('s-Hertogenbosch)

In het kader van de overlastbestrijding in de Bossche binnenstad heeft de politie donderdagavond tegen een 2-tal thuisloze personen van 42 en 27 jaar oud, proces-verbaal opgemaakt omdat zij op de Pastoor de Kroonstraat in het openbaar aan de alcohol zaten. Dit is ingevolge het A.P.V. van de gemeente verboden. Ook tegen een 32-jarige man wordt proces-verbaal opgemaakt. Hij lag donderdagavond te slapen in een portiek van een woning aan de Smalle Haven.

SNELHEIDSCONTROLE (Drunen)

Donderdagavond is een half uur durende snelheidscontrole gehouden op de Duinweg in Drunen waar een maximum snelheid geldt van 50 kilometer per uur. Er zijn 75 voertuigen gecontroleerd waarvan er 12 in overtreding bleken te zijn. De hoogst gemeten snelheid bedroeg 81 kilometer per uur.

INBRAAK ('s-Hertogenbosch)

Afgelopen nacht is er ingebroken in een bedrijfspand aan de Kasteleinenkampweg. Het gehele pand is doorzocht. Of er goederen uit het pand zijn weggenomen kon nog niet worden vastgesteld.

ALCOHOL EN VERKEER (Drunen)

Donderdagavond is op het Vermeerplantsoen in zijn woonplaats Drunen een 30-jarige automobilist op de bon gegaan voor het rijden onder invloed. Het rijbewijs van de man bleek bovendien in 1998 ongeldig te zijn verklaard.

ALCOHOL EN VERKEER (Rosmalen)

Op de Rodenborchweg is afgelopen twee keer proces-verbaal opgemaakt voor het rijden onder invloed. De gelukkigen die door de politie werden gecontroleerd zijn een 36-jarige automobilist uit Empel een 29-jarige automobilist uit Rosmalen.

WONINGINBRAAK ('s-Hertogenbosch)

Vanmorgen is er ingebroken in een woning aan het Van Lennephof in 's-Hertogenbosch. De voordeur is geopend via de brievenbus, nadat de klep daarvan was losgeschroefd. Uit de woning zijn diverse goederen waaronder een fototoestel, een gouden halsketting, enkele schilderijtjes en een aanzienlijk geldbedrag weggenomen.

Deel: ' Politiebericht Den Bosch - 2244 '