Dinsdag 20 April

EENVOUDIGE MISHANDELING ('s-Hertogenbosch)

Een 23-jarige inwoonster van Tilburg is maandagmiddag mishandeld. Zij liep een pijnlijke knie op en een kapotte broek. De vrouw was op bezoek in een horecagelegenheid aan de Maastrichtseweg waar zij ruzie kreeg met enkele bezoekers. Zij werd uiteindelijk de zaak uit gezet en eenmaal buiten kreeg zij van een van de bezoekers een zodanig harde duw dat zij op de grond viel en zich blesseerde.

DIEFSTAL MET GEWELD ('s-Hertogenbosch)

Maandagavond zijn op de Arena twee winkeldieven, een 19-jarige man zonder vaste woon of verblijfplaats en een 27-jarige man uit Dordrecht aangehouden. Zij hadden uit een supermarkt goederen gestolen en werden daarbij betrapt door een beveiligingsmedewerker. Deze hield het tweetal aan. Zij verzetten zich daarbij zodanig dat er een gevecht ontstond tussen tussen de verdachten en de beveiligingsmedewerker. De politie kon het tweetal uiteindelijk inrekenen. Zij zijn in verzekering gesteld.

BRAND ('s-Hertogenbosch)

Maandagavond is op een terrein aan de Belgeren een klein model graafmachine uitgebrand. De brandweer bluste het vuur. De oorzaak van de brand is niet bekend maar brandstichting wordt niet uitgesloten.

INBRAAK ('s-Hertogenbosch)

Afgelopen nacht is er ingebroken in een horecazaak aan de Sint Janssingel. Een zijdeur van het pand is geforceerd waarna de inbrekers naar binnen gingen. Binnen ging het luid alarm af hetgeen voor de inbrekers vermoedelijk aanleiding was om het pand onverrichter zake te verlaten. Er wordt niets vermist.

BEDREIGING ('s-Hertogenbosch)

Maandagavond is op de Citadellaan een 29-jarige inwoner van 's-Hertogenbosch aangehouden op verdenking van bedreiging. De man had eerder de avond de eigenaar van horecabedrijf aan de Citadellaan bedreigd met geweld tegen zijn zaak. De verdachte had geld van de eigenaar geeist vanwege werkzaamheden die hij voor hem zou hebben verricht. Aangezien dit niet het geval was werd hem dat geweigerd. Hij verliet de zaak daarop en dreigde binnenkort wel eens een handgranaat in de zaak te komen gooien.

OPLICHTING EN DIEFSTAL ('s-Hertogenbosch)

In een winkel aan de Pensmarkt zijn maandagmiddag twee mannen van buitenlandse afkomst en van wie identiteit en de woonplaats nog niet bekend zijn geworden aangehouden op verdenking van oplichting en/of diefstal. Het tweetal had in een winkel voor ruim f. 450,00 aan kledingstukken gekocht en rekenden deze af met een VISA kaart. De kaart bleek echter een dag eerder in Amsterdam te zijn gestolen. Het duo is voor verder onderzoek ingesloten.

Deel: ' Politiebericht Den Bosch - 2651 '