Vrijdag 12 Februari

WINKELDIEVEN ('s-Hertogenbosch)

In een warenhuis aan de Markt in 's-Hertogenbosch is donderdagavond een 31-jarige Helmonder aangehouden. Hij was in het bezit van een tas met daarin van winkeldiefstal afkomstige kledingstukken ter waarde van f. 269,00

Een 43-jarige inwoner van 's-Hertogenbosch is donderdagavond op winkeldiefstal betrapt in een winkel aan de Orthenseweg in zijn woonplaats. De man had zijn zakken goed gevuld met allerlei gestolen waar. Op het politiebureau werd hij zo ziek dat hij niet kon worden gehoord. Hij is daarop ingesloten.

BEDRIJFSINBRAAK ('s-Hertogenbosch)

Afgelopen nacht is er ingebroken in een winkel aan het Goulmy en Baarplein in 's-Hertogenbosch. De toegangsdeur van de winkel is geforceerd. Uit de winkel is een onbekende hoeveelheid rookwaar weggenomen.

DURE BORREL ('s-Hertogenbosch)

Die ene borrel die een 22 jarige inwoner van 's-Hertogenbosch afgelopen nacht te veel had gedronken kwam deze automobilist duur te staan. Het toegestane adem- alcoholgehalte werd daardoor licht overschreden en kan hij rekenen op een geldboete van f. 390,00

MOTORFIETS GESTOLEN ('s-Hertogenbosch)

Vanaf het Klokkendiep in 's-Hertogenbosch is vermoedelijk in de nacht van woensdag op donderdag een rode motorfiets van het merk Suzuki en voorzien van het kenteken MZ-02-BR gestolen. De motorfiets heeft ene waarde van ongeveer f. 14.000,00

SNELHEIDSCONTROLE (Vlijmen)

Donderdagmiddag zijn op de Nassaulaan en de Vendreef in Vlijmen snelheidscontroles gehouden. De controles vonden plaats naar aanleiding van klachten van burgers. In totaal zijn 71 voertuigen, inclusief bromfietsen gecontroleerd. Alleen op de Nassaulaan zijn twee snelheidsovertredingen vastgesteld. De hoogste gemeten snelheid bedroeg niet meer dan 60 kilometer per uur.

DODELIJK VERKEERSONGEVAL (Rosmalen)

Op de kruising van de Rodenborchweg met de Schoolstraat in Rosmalen (rotonde) is vanmorgen een 77-jarige vrouw uit die plaats om het leven gekomen. De vrouw reed met haar fiets over de rotonde waar zij werd geschept door een 44-jarige automobilist uit Rosmalen die de rotonde genaderd was vanuit de Rodenborchweg. De vrouw werd zwaar gewond overgebracht naar het ziekenhuis waar zij later overleed.

GSM-TOESTELLEN GESTOLEN ('s-Hertogenbosch)

Donderdagavond zijn uit een winkel aan de Kerkstraat in 's-Hertogenbosch door een onbekende 3 GSM toestellen weggenomen. De toestellen zijn uit een vitrinekast gestolen.

DIEFSTAL POSTSTUK ('s-Hertogenbosch)

Uit de fietstas van een postbestelster van PTT post is vanmorgen door een onbekende man een postpakket weggenomen. De diefstal vond plaats op de Graafseweg in 's-Hertogenbosch. De postbestelster zag de man het pakje wegnemen en er vervolgens hard mee weg rennen. Hij kon niet worden achterhaald.

DIEFSTAL UIT SCHOOL ('s-Hertogenbosch)

Uit een school aan de Baden Powellstraat in 's-Hertogenbosch zijn vanmorgen tussen 07.00 uur en 08.00 uur in een onbewaakt ogenblik een faxapparaat en een GSM weggenomen.

Zoekwoorden:

Deel: ' Politiebericht Den Bosch - 3086 '