Zondag 21 Februari

DIEFSTAL UIT WINKEL ('s-Hertogenbosch)

In de nacht van vrijdag op zaterdag is er ingebroken in een winkel aan de Orthenstraat in 's-Hertogenbosch. De voordeur van de winkel is opengetrapt en er zijn een nog onbekend aantal kledingstukken ontvreemd.

INBRAAK WONING ('s-Hertogenbosch)

In de nacht van vrijdag op zaterdag kon in een woning aan het Nachtegaalslaantje een 35-jarige inbreker op heterdaad worden aangehouden. Toen de gewaarschuwde politie bij de woning arriveerde kwam de inbreker net via een raam naar buiten. Hij had een plastic tas bij zich met uit de woning weggenomen goederen.

BEROOFD ('s-Hertogenbosch)

Zaterdagmorgen, omstreeks kwart over vijf is een 31-jarige inwoner van 's-Hertogenbosch beroofd door drie hem onbekende mannen. De beroving vond plaats langs de Geldersedam in 's-Hertogenbosch kort nadat de man een horecabedrijf aan het Muntelbolwerk had verlaten. Daar had hij volgens eigen zeggen royaal met geld en drank gesmeten. Op de Geldersedam werd hij door drie mannen te voet ingehaald, vastgepakt op de grond gegooid en enkele malen geschopt. Zijn portemonnee en bankpas werden hem afgenomen en zijn kleding werd vernield. Het slachtoffer, dat een gezwollen neus en schaafwonden over het gehele lichaam opliep, is er van overtuigd dat hij door drietal hem vanuit de horecagelegenheid is gevolgd en hem heeft overvallen. Getuigen van de beroving worden verzocht zich in verbinding te stellen met de politie in het district Den Bosch. Tel. 073-6991699

ALCOHOL EN VERKEER ('s-Hertogenbosch - Drunen)

In de nacht van vrijdag op zaterdag is tegen vier automobilisten proces-verbaal opgemaakt terzake het rijden onder invloed van alcohol houdende drank. Een bestuurder, een 29 jarige man uit Waalwijk had zoveel gedronken dat zijn rijbewijs is ingevorderd.

POGING INBRAAK WONING ('s-Hertogenbosch)

In de nacht van zaterdag op zondag is een 31-jarige inwoner van 's-Hertogenbosch aangehouden op verdenking van een poging tot inbraak in woning aan de Zevende Reit in 's-Hertogenbosch. Getuigen hadden kort daarvoor twee mannen over de schutting van de achtertuin van de woning zien klimmen. Toen de twee zich betrapt wisten gingen zij er vandoor. De politie kon de verdachte traceren aan de hand van het kenteken van de auto waarin hij was weggereden. Van de achterdeur van de woning bleek een ruit te zijn vernield. AANRIJDING MET LETSEL ('s-Hertogenbosch)

Op de Zandzuigerstraat in 's-Hertogenbosch reed in de nacht van zaterdag op zondag een 35-jarige inwoner van 's-Hertogenbosch met zijn auto tegen een lantaarnpaal. Hij liep daarbij een gescheurde lip op die in het ziekenhuis moest worden gehecht. De bestuurder bleek onder invloed van alcoholhoudende drank te verkeren. Er is hem een bloedproef afgenomen.

INBRAAK IN WINKEL ('s-Hertogenbosch)

In de nacht van zaterdag op zondag is er ingebroken in een winkel aan de Stationspassarelle in 's-Hertogenbosch. Nadat men een ruit had vernield zijn er door het ontstane gat diverse goederen weggenomen.

Deel: ' Politiebericht Den Bosch - 3094 '