Zondag 27 Juni

MEISJE AANGERAND

Vannacht is in de Stationstunnel een 19-jarig meisje door een onbekende jongen aangerand. Ze werd van acheren benaderd en omarmd door de onbekende jongen. Als zij zich losrukt wordt ze onzedelijk betast en bedreigd. Toen er andere mensen de tunnel inkwamen, maakte de aanrander zich uit de voeten.

DIEFSTAL MET GEWELD

Zondagochtend is een 42-jarige man uit Den Bosch op de Pensmarkt van een fiets beroofd. De man fietste tegen het middaguur over de Pensmarkt toen hij door een hem bekende man werd aangesproken. Deze wilde de fiets 'lenen' en begon er aan te trekken. Omdat de man de fiets zelf ook geleend had, weigerde hij hem af te staan, maar de man begon te slaan en pakte de fiets met geweld af. Het gaat om een grijze ATB-fiets.

MISHANDELING

Vrijdagmiddag vond op de Oostwal een mishandeling plaats. Twee mensen in een auto werden omstreeks 16.00 uur door een man en vrouw uit een andere auto geslagen en bedreigd. De slachtoffers, een 21-jarige man uit Kerkdriel en 16-jarig meisje uit Rossum, stonden in hun auto voor de brug van Sluis 0 te wachten, toen een blauwe BMW trachtte tussen de auto's door te rijden. Toen de BMW toch in de rij kwam en achter de auto van de man uit Kerkdriel ging staan, stapten een man en een vrouw uit. De bestuurder slaat vervolgens de Kerkdrielenaar een paar keer in het gezicht en het meisje wordt door de vrouw bedreigd. Ook worden er twee deuken in de auto geslagen. De politie verzoekt getuigen van deze mishandeling te bellen met 073-6991699.

INBRAAK WONING

Zaterdagmiddag is er ingebroken in een woning aan de Leonardus van Veghelstraat. Er werd een stereoset, een telefoon, diverse cd's en een antwoordapparaat weggenomen.

WINKELDIEF BETRAPT

In een kledingzaak aan de Markt heeft een winkelbediende zaterdagmiddag een winkeldief betrapt. De dief had twee jassen bij zich die niet betaald waren. Toen de man daarop aangesproken werd begon hij te slaan en maakte zich uit de voeten. De bediende rende achter de man aan, de Markt op. Daar aan gekomen werd de dief weer in zijn kraag gegrepen, maar deze wist zich los te rukken en uit de voeten te maken. De verkoper verstuikte zijn enkel en zijn kleding raakte beschadigd. De dief rende weg richting de Kerkstraat

BRAND IN BEDRIJFSRUIMTE

Zaterdagavond heeft er brand gewoed in een opslagloods aan de Grotestraat in Drunen. Tegen 21.00 uur kreeg de politie de melding. De brandweer had het vuur binnen een kwartier onder controle. De oorzaak lag in een spontane ontbranding van een van olie voorziene poetsschijf.

AUTO IN BRAND

Zaterdagmorgen vroeg is aan de Samuel Morsestraat een auto uitgebrand. De brandweer bluste het vuur. Vermoedelijk is er sprake van brandstichting.

IN DE LUCHT GESCHOTEN

Vanuit een witte Mercedes is zaterdagochtend vroeg nabij de parkeerplaats van een discotheek aan de Graafsebaan in Rosmalen een aantal keren in de lucht geschoten. Er werden enige patroonhulzen op straat teruggevonden. De politie onderzoekt de zaak.

Deel: ' Politiebericht Den Bosch - 3095 '