Donderdag 11 Maart

AGENT IN HET GELAAT GESPUUGD ('s-Hertogenbosch)

Afgelopen nacht is een dienstdoende agent op de Vogelstraat in 's-Hertogenbosch door een 33-jarige inwoner van 's-Hertogenbosch in het gelaat gespuugd. De man had omstreeks 03.00 uuur geweigerd het politiebureau te verlaten waar hij de nacht wilde doorbrengen. Toen hij uiteindelijk buiten het bureau gezet was spuugde hij de agent in het gezicht rende daarna hard weg en probeerde over een hekwerk te springen. Dat laatste lukte hem niet en hij kwam ten val. De man is tegen vergoeding van f. 350,00 alsnog verplicht logies met ontbijt aangeboden.

AANRIJDING - BESTUURDER ONDER INVLOED ('s-Hertogenbosch)

Woensdagavond vond op de rotonde op Treurenburg in 's-Hertogenbosch een verkeersongeval plaats waarbij drie personenauto's betrokken waren. Er ontstond uitlsuitend materiele schade. Een van de bestuurders, een 41-jarige inwoner van 's-Hertogenbosch bleek te veel alcoholhoudende drank gebruikt te hebben. Tegen hem wordt proces-verbaal opgemaakt en zijn rijbewijs in ingevorderd.

BEDREIGING MET MES ('s-Hertogenbosch)

Woensdagnamiddag is op de Marinierstraat in 's-Hertogenbosch een 15-jarige jongen uit 's-Hertogenbosch aangehouden voor bedreiging van een 63-jarige Bosschenaar met een mes. Tussen een aantal buiten spelende kinderen ontstond ruzie. De ouders van een der partijen proberen de zaak te sussen. Toen dat niet lukte pakte de 63-jarige man de 15-jarige jongen aan de schouder vast en zegt dat hij weg moet gaan. De jongen gaat inderdaad weg maar kort daarna terug met een groot model vleesmes waarmee hij de man bedreigd. Een buurtbewoonster weet het mes van de jongen afhandig te maken. Nadat bij de politie aangifte was gedaan terzake bedreiging is de jongen in zijn ouderlijke woning aangehouden.

VERDACHT VAN AUTOINBRAAK ('s-Hertogenbosch)

Woensdagmiddag is een 22 jarige Bosschenaar aangehouden op verdenking van auto-inbraak. De politie verdenkt de Bosschenaar er van eerder op de dag te hebben ingebroken in een op de Industriestraat in 's-Hertogenbosch geparkeerde personenauto. Naar een tweede bij de inbraak betrokken zijnde verdachte wordt nog een onderzoek ingesteld.

GEWONDE BIJ VERKEERSONGEVAL ('s-Hertogenbosch)

Een 32-jarige dakloze man is woensdagavond op de kruising voor het Stationsplein in 's-Hertogenbosch gewond geraak en overgebracht naar het ziekenhuis. De man stak de kruising over en werd aan het hoofd geraakt door de spiegel van een langs rijdende autobus.

BEDRIJFSINBRAAK ('s-Hertogenbosch)

Vanmorgen bleek er te zijn ingebroken in een bedrijf aan de Zilverenberg in 's-Hertogenbosch. Nadat men het pand via een niet afgesloten buitendeur binnen was gekomen is er een binnendeur en een archiefkast opengebroken. Er wordt een onbekend geldbedrag vermist.

ONDER INVLOED ('s-Hertogenbosch)

Afgelopen nacht werd op de Vlijmenseweg in 's-Hertogenbosch een 32-jarige inwoner van Merksem (Belgie) bekeurd terzake het rijden onder invloed van alcoholhoudende drank. In overleg met justitie is de man een geldboete opgelegd van f. 900,00

DIEFSTAL (Drunen)

Vanaf een perceel bouwland aan de Bosschen in Drunen zijn 250 buxusplanten gestolen. De diefstal van de planten met een totale waarde van f. 500,00 werd vanmorgen ondtdekt.

Deel: ' Politiebericht Den Bosch - 3358 '