Zondag 4 Juli

RIJDEN ONDER INVLOED DEN BOSCH

Op de Spinhuiswal te Den Bosch is op 3 juli 1999, omstreeks 00.35 uur een 22 jarige automobilist uit Rosmalen bekeurd voor rijden onder invloed van alcohol.

INBRAAK AUTO DEN BOSCH

Uit een geparkeerde auto aan de Hekellaan te Den Bosch is in de nacht van 2 op 3 juli 1999 een autoradiocdspeler weggenomen. Waarde onbekend. De daders vernielden een ruitje.

MISHANDELING DEN BOSCH

Op 3 juli 1999 omstreeks 01.35 uur is een 28 jarige man uit Vught aangehouden ivm mishandeling van een 29 jarige man uit Den Bosch, op Verwerstraat te Den Bosch. Een 24 jarige man uit Den Bosch, die tussenbeide wilde komen, kreeg ook klappen van de verdachte. De mishandeling vond plaats naar aanleiding van een onenigheid over een vuurtje om een sigaret aan te steken.

MAN AANGEHOUDEN VOOR BEDREIGING DEN BOSCH

Een 33 jarige man uit Den Bosch is op 3 juli 1999 omstreeks 01.35 uur aangehouden ivm bedreiging van een politieman. Op de Parade te Den Bosch werden twee politiemensen aangesproken door een 33 jarige man uit Den Bosch, die een van de politiemensen verweet, dat hij de gevangenis is was gegaan. Nadat hij de mannen wegliepen, kwam de 33 jarige man uit Den Bosch terug naar de politiemensen en bedreigde een van hem met de dood. Hierop is hij aangehouden en ingesloten.

VERDACHTE BELEDIGING AANGEHOUDEN DEN BOSCH

Een 31 jarige man uit Den Bosch is op 3 juli 1999 omstreeks 02.00 uur op de Visstraat te Den Bosch aangehouden ivm belediging van een politieman. Na verhoor is de man weer in vrijheid gesteld.

BRANDJE DRUNEN

De brandweer van Drunen moest op 3 juli 1999 omstreeks 02.20 uur uitrukken ivm een brandje in een kledingcontainer op de Willem Alexanderstraat te Drunen.

ILLEGALE TAXI VAN WEG GEHAALD DEN BOSCH

Op 3 juli 1999 omstreeks 03.20 uur is een 35 jarige man uit Den Bosch bekeurd, omdat hij zonder vergunning als taxi optrad. De man werd gecontroleerd op de Vughterstraat te Den Bosch. Tevens is zijn auto inbeslaggenomen.

INBRAAK BEDRIJF DEN BOSCH

Bij een inbraak in een bedrijf aan de Reitscheweg te Den Bosch in de nacht van 2 op 3 juli 1999 is een zwarte motorfiets, merk Typhoon, kenteken MY-03-LB ontvreemd. Waarde onbekend. Door een ruit te vernielen, verschaften de daders zich de toegang tot het pand.

INBRAAK AUTO DEN BOSCH

Vanuit een geparkeerde auto aan de Hekellaan te Den Bosch is op 3 juli 1999 de autoradiocd-speler en een 8 tal cd's ontvreemd. Waarde f 900,-- De daders vernielden een ruit.

DIEFSTAL AUTO DEN BOSCH

Vanaf de Visstraat te Den Bosch is in de nacht van 3 op 4 juli 1999 een zilvergrijze Austin Montego, kenteken E815HEG (eng.) Waarde onbekend.

DIEFSTAL AUTO DEN BOSCH

Vanaf de Prins Bernhardstraat te Den Bosch is in de nacht van 3 op 4 juli 1999 een zwarte Mercedes E230, kenteken AZF150 (B) ontvreemd. Waarde f 25000,--

INBRAAK BEDRIJF DEN BOSCH

Bij een winkel aan de Rompertpassage te Den Bosch is op 4 juli 1999, omstreeks 04.00 uur een ruit vernield, waarna de daders er met een nog onbekende hoeveelheid parfums vandoor gingen.

GELUIDSOVERLAST

Ivm het mooie weer, waarbij veel mensen buiten zaten, kwamen er bij de politie tussen vrijdagavond 2 juli en zondagmorgen 4 juli in Den Bosch veel melden van geluidsoverlast binnen. Den Bosch 17 x, Drunen 3x en Rosmalen 4 x. De klachten varieerden van claxonneren, te harde muziek, rumoer examenfeest tot luidruchtig praten/roepen.

Deel: ' Politiebericht Den Bosch - 3521 '