Vrijdag 5 Februari

GESLAGEN IN BUS

In een BBA-bus heeft donderdagavond een 29-jarige man uit Den Bosch een 38-jarige man uit Den Bosch zonder enige aanleiding geslagen en uitgescholden. De bus is gestopt op de Donkse Dreef, waarna de 29-jarige man als verdachte is aangehouden ter zake mishandeling. Hij verklaarde dat de 38-jarige man hem beledigd had. Uit onderzoek bleek dat de 29-jarige man geestelijke problemen heeft.

INBRAAK IN WONING

In een woning aan de Verdilaan in Vlijmen is donderdag ingebroken. Een deur werd geforceerd. Uit de woning werd onder meer een GSM-toestel gestolen.

AANGEHOUDEN OPENBAAR DRONKENSCHAP

Donderdagavond is bij het Carolushof in Den Bosch een 32-jarige man uit Den Bosch aangehouden terzake openbare dronkenschap.

AANGEHOUDEN

Op de Markt in Den Bosch is vrijdag rond 00.30 uur een 25-jarige vrouw uit Den Bosch aangehouden. Zij was even daarvoor een horecagelegenheid uitgezet omdat ze te veel gedronken had. Toen zij niet meer binnengelaten werd, gooide ze met fietsen en een uitstalbord, waarop ze door de politie is aangehouden.

AUTO UITGEBRAND

In de nacht van donderdag op vrijdag is er in een tuin aan de Potgieterstraat in Den Bosch een auto uitgebrand. Waarschijnlijk is de brand aangestoken.

MET DRANK OP ACHTER HET STUUR

Op de Muntelbolwerk in Den Bosch is vrijdag rond 01.00 uur een 36-jarige man uit Den Bosch aangehouden die met drank op achter het stuur zat. Hij kreeg een rijverbod en een transactie van fl. 700,=.

Op Hintham in Hintham is vrijdag rond 01.30 uur een 28-jarige vrouw uit Rosmalen aangehouden die met drank op achter het stuur zat. Zij kreeg een rijverbod en zal een transactie krijgen.

Op de Citadellaan in Den Bosch is vrijdag rond 02.00 uur een 24-jarige man uit Den Bosch aangehouden, die een rijverbod kreeg en een transactie van fl. 390,-.

Rond 02.30 uur is op de Beatrixstraat in Hintham een 26-jarige man uit Den Bosch aangehouden die een rijverbod kreeg. Hij zal een transactie krijgen.

Rond 04.15 uur is een 28-jarige vrouw uit Vlijmen op Hintham in Hintham aangehouden die een rijverbod kreeg. Ze krijgt een transactie.

INBRAAK IN BERGING

In de nacht van donderdag op vrijdag is ingebroken in een berging bij een woning aan de Molenberg in Den Bosch. De toegangsdeur naar de berging en de buitendeur naar de berging werden geforceerd. Uit de berging is een onbekend aantal flessen sterke drank gestolen.

ONGEVAL MET LETSEL

Op het Julianaplein/Oranje Nassaulaan in Den Bosch is vrijdagochtend rond 09.30 uur een 18-jarige vrouw uit Heesch aangereden door een auto, bestuurd door een 45-jarige vrouw uit Empel. De automobiliste reed over de Koningsweg, komende uit de richting van het Willemsplein. Bij het Julianaplein nam ze deze voor de helft om de Oranje Nassaulaan op te rijden. Toen ze de rotonde verliet, stak rechts van haar de 18-jarige vrouw over, viel over de motorkap en viel op de grond. Het slachtoffer is met onbekende verwondingen naar het ziekenhuis gebracht.

INBRAAK IN SCHUUR

Uit een schuur aan de Brabanthoeven in Rosmalen zijn in de nacht van donderdag op vrijdag twee fietsen ontvreemd. De deur van de schuur was geforceerd. Het gaat om een blauwe ATB Raleigh fiets en een blauwe ATB Gazelle fiets.

AANGEHOUDEN

Op vrijdagmiddag is op de Copernicuslaan in Den Bosch een 32-jarige man uit Den Bosch aangehouden die een vlindermes bij zich had. Het mes valt onder Wet wapens en munitie. Hij heeft vrijwillig afstand gedaan van het mes en krijgt een transactie van fl. 300,-.

AUTO GESTOLEN

Vanaf de Van Broeckhovenlaan in Den Bosch is in de nacht van donderdag op vrijdag een grijze Opel Kadett met het kenteken SL-38-TK gestolen.

Deel: ' Politiebericht Den Bosch - 3775 '