Dinsdag 16 Februari

MAN IN ZIEKENHUIS BETRAPT OP DIEFSTAL ('s-Hertogenbosch)

Maandagmiddag heeft een 34-jarig personeelslid van het Carolusziekenhuis aan de Hervensebaan in 's-Hertogenbosch een 18-jarige man zonder vaste woon-of verblijfplaats betrapt op diefstal van een GSM uit haar kantoor. De vrouw liep haar werkruimte binnen en trof daar de verdachte gekleed in een trainingspak met badjas aan. Zij zag dat haar GSM uit de oplader was verdwenen. De man bleek in het bezit van de telefoon en gaf hem, na een verzoek daartoe, terug. De vrouw leverde de man af bij de portier, die de politie waarschuwde. De man is aangehouden en voor nader onderzoek ingesloten.

MAN AANGEHOUDEN VOOR MISHANDELEN HORECAMEDEWERKER

('s-Hertogenbosch) Maandagavond is bij een horecagelegenheid aan de Torenstraat een 48-jarige Bosschenaar op heterdaad aangehouden wegens mishandeling van een horecamedewerker. De verdachte gedroeg zich al geruime tijd vervelend, hij schold bezoekers uit en trachtte over de bar te klimmen. Een 22-jarige medewerker van het bedrijf begeleidde de man met zachte drang naarbuiten en kreeg plotseling een klap in het gezicht. Hij liep hierbij een schaafwond op en zijn bril raakte beschadigd.

DUBBELE PECH ,14-JARIGE JONGEN TWEEMAAL MISHANDELD

('s-Hertogenbosch) Maandagavond is een 14-jarige Bosschenaar tweemaal binnen een uur mishandeld op de Hinthamerstraat in 's-Hertogenbosch. De eerste maal kreeg hij op straat zonder aanleiding een kopstoot van een ca. 20-jarige Noordafrikaan en werd zijn muts gestolen. De verdachte in dit geval maakte deel uit van een groepje van drie Noordafrikanen, allen ongeveer 20 jaar oud. Hij liep hierbij een zwelling aan het hoofd op. In het tweede geval was het slachtoffer getuige van een vechtpartijtje in een horecagelegenheid aan de Hinthamerstraat waarbij een kennis van hem betrokken was. Toen hij die kennis wilde vragen wat er aan de hand was kreeg hij van een onbekende ca. 35-jarige blanke man een klap op zijn mond. Hierbij liep hij een dikke lip op.

WANDELAAR OP RIJKSWEG (Vlijmen)

Van maandag op dinsdag troffen surveillerende agenten op de vluchtstrook van de Rijksweg A59 in Vlijmen een vrouw aan. De vrouw was tijdens de carnaval haar vriendin aan een man kwijtgeraakt. Wegens geldgebrek was zij in plaats van met een taxi, te voet onderweg gegaan naar Vlijmen. De agenten gaven haar een lift.

BELEDIGING ('s-Hertogenbosch)

Maandagavond is een 29-jarige Bosschenaar op de Vughterstraat in 's-Hertogen-bosch bekeurd nadat hij het bekende middelvingergebaar tegen surveillerende agenten had gemaakt.

FL. 150,= BOETE VOOR URINEREN OP STRAAT ('s-Hertogenbosch)

Maandagavond is een 39-jarige Bosschenaar op de Hinthamerstraat in 's-Hertogen-bosch bekeurd wegens urineren tegen een etalage. De man voegde de hem bekeurende agent in onvervalst "Bosch" toe "Opflikkeren kut !!", waarna hij is aangehouden. In het kader van lik op stuk beleid kreeg hij een geldboete van Fl. 150,=.

VROUW DRONKEN ACHTER HET STUUR ('s-Hertogenbosch)

Van maandag op dinsdag is een 48-jarige Vughtse op de Spinhuiswal in 's-Hertogenbosch betrapt op het rijden onder invloed. De vrouw had dermate veel gedronken dat haar rijbewijs werd ingevorderd. Proces-verbaal is opgemaakt. Bij diverse zogenaamde "vliegende alcoholcontroles"in de gemeente 's-Hertogen-bosch en Heusden bleek dat er over het algemeen alcoholvrij werd gereden.

WONINGINBRAAK ('s-Hertogenbosch)

Maandagmiddag is ingebroken in een woning aan de Landstrekenlaan in 's-ertogenbosch Hertogenbosch. Uit de woning zijn o.a. een magnetron en een tuner weggenomen.

AUTODIEFSTAL ('s-Hertogenbosch)

Maandagmiddag is op de V.d. Does de Willeboissingel in 's-Hertogenbosch een rode Opel Kadett met het kenteken TJ-97-FX ontvreemd.

Deel: ' Politiebericht Den Bosch - 3848 '