Maandag 25 Oktober

LASTIGE KLANT AANGEHOUDEN ('s-Hertogenbosch)

Van zondag op maandag is een 36-jarige inwoner uit 's-Hertogenbosch in de Karrenstraat in zijn woonplaats aangehouden nadat hij zich op vordering van de politie niet verwijderde. De man was kort daarvoor buitengezet bij een horecagelegenheid waar hij zich lastig gedroeg. Eenmaal buiten bleef de man de portiers van de gelegenheid uitdagen. Zij belden de politie. De man wilde zich op verzoek van de agenten niet verwijderen. Nadat hij ook een vordering daartoe negeerde werd hij aangehouden en ingesloten.

BEZOEKER INLOOPSCHIP BEDREIGT MEDEWERKER ('s-Hertogenbosch)

Van zondag op maandag is in het inloopschip aan de Hinthamerstraat in 's-Hertogenbosch een 34-jarige man zonder vaste woon-of verblijfplaats aangehouden. De verdachte werd op zijn gedrag aangesproken (alcoholmisbruik) en bedreigde daarop een medewerker van het inloopschip. De politie heeft de man aangehouden en ingesloten.

VERDACHTE DIEFSTAL HUIDVERZORGINGSMIDDELEN AANGEHOUDEN

('s-Hertogenbosch) Zondagavond is op het Kapelaan Koopmansplein in 's-Hertogenbosch een 26-jarige man aangehouden als verdacht van diefstal van huidverzorgingsmiddelen. De man wordt ervan verdacht medio september bij diverse winkeldiefstallen bij een drogisterij aan de Lokerenpassage voor enkele duizenden guldens aan huidverzorgingsmiddelen (after shave en deodorant) te hebben ontvreemd. De verdachte kon worden opgespoord een de hand van een goed signalement. Hij is inmiddels inverzekeringgesteld. De politie heeft het vermoeden dat de man nog meer zaken op zijn kerfstok heeft.

AUTOBRAND ('s-Hertogenbosch)

Zondagavond zijn op een afgesloten terrein van een autobedrijf aan de Tramkade in 's-Hertogenbosch twee auto's uitgebrand. Hoe de auto's in brand zijn geraakt is niet duidelijk.

MAN AANGEHOUDEN VOOR MISHANDELING ('s-Hertogenbosch)

Zondagavond is op de van Heurnstraat in 's-Hertogenbosch een 22-jarige Maastrichtenaar aangehouden als verdacht van mishandeling van een 34-jarige man zonder vaste woon-of verblijfplaats. Het tweetal kreeg woorden met elkaar, waarop de verdachte het slachtoffer met een volle portfles sloeg. De 34-jarige man is met verwondingen aan het gezicht in het GZG behandeld. De verdachte is aangehouden en ingesloten op het politiebureau.

AUTODIEFSTAL (Vlijmen)

Zondagavond is vanaf de Antoni Staringlaan in Vlijmen een zwarte Mercedes Benz 250D met het kenteken XV-21-LB ontvreemd. De auto was voorzien van lichtmetalen velgen.

BROMFIETSER GEWOND BIJ AANRIJDING ('s-Hertogenbosch)

Maandagmorgen is op de Bruistensingel in 's-Hertogenbosch een 36-jarige Bossche bromfietser gewond geraakt bij een aanrijding met een 38-jarige Osse automobilist.Deze verleende de bromfietser op het fietspad geen voorrang. De bromfietser kwam ten val en is met onbekend letsel overgebracht naar het Carolusziekenhuis.

DIEFSTAL MONITOREN ('s-Hertogenbosch)

Van zondag op maandag is ingebroken in een bedrijfspand aan de Churchillaan in 's-Hertogenbosch. Uit het pand zijn een paar computermonitoren ontvreemd.

AUTOMOBILISTE BESCHOTEN ('s-Hertogenbosch)

Zondagmiddag is een 38-jarige automobiliste uit 's-Hertogenbosch op de Larenweg in haar woonplaats door twee fietsende jongeren beschoten. De vrouw zag twee jongens tegen het verkeer in fietsen. Eén van de jongens, ca. 20-jaar oud, schoot vermoedelijk met een luchtdrukpistool op de voorruit van de auto. De vrouw reed door. Bij onderzoek van de auto bleken er een aantal gaatjes in de voorruit van de auto te zitten. De politie onderzoekt de zaak.

VERKEERSWEEK HEUSDEN (Heusden)

Deze week wordt door de politie Team Heusden een verkeersweek gehouden. Vandaag zijn tot op heden in het totaal 38 bestuurders bekeurd. Er is o.a. gecontroleerd op snelheid en het dragen van autogordels. Drunen Snelheidscontroles op de Duinweg en de Statenlaan, maximum snelheid 50 km/h, leverde totaal 25 processen-verbaal op. De hoogst gemeten snelheid bedroeg 80 km/h. Elshout Autogordelcontroles op de Wolfshoek in Elshout, leverden 13 processen verbalen op voor het niet dragen van de autogordel.

Deel: ' Politiebericht Den Bosch - 4211 '