Vrijdag 26 Februari

VERKEERSHINDER DOOR DRONKELAP ('s-Hertogenbosch)

Donderdagavond is een 36-jarige dronken Bosschenaar op de Brugstraat in 's-Hertogenbosch aangehouden. De man liep in kennelijke staat midden op de weg en hinderde daarbij het verkeer. Bij navraag bleek dat de man nog voor een aantal niet betaalde boetes gezocht werd. Hij is ingesloten.

AUTOMOBILIST MET VUURWAPEN AANGEHOUDEN ('s-Hertogenbosch)

Donderdagavond is op de Graafseweg in 's-Hertogenbosch een 32-jarige man uit Hintham aangehouden als verdacht van vuurwapenbezit. De verdachte kreeg bij een routinecontrole een stopteken en bleek een vuurwapen met munitie bij zich te dragen. Hij is aangehouden en ingesloten. Het vuurwapen, een klein kaliber pistool met de munitie is inbeslaggenomen.

WERKNEEMSTER BETRAPT BIJ VERDUISTERING (Vlijmen)

Donderdagmiddag is een 20-jarige Bossche werkneemster bij een bedrijf aan de Vliedberg in Vlijmen betrapt toen zij een aantal doosjes met o.a. parfum en douchegel mee naar huis wilde nemen. De vrouw werd betrapt toen zij met de goederen in haar tassen het bedrijf wilde verlaten. Zij is aangehouden door de politie. Uit verhoor bleek dat zij zich al vaker aan hetzelfde feit schuldig had gemaakt. De goederen werden over het algemeen uitgedeeld aan familieleden.

PORTIEKOVERLAST ('s-Hertogenbosch)

Surveillerende agenten troffen donderdagavond in een portiek aan de Havensingel in 's-Hertogenbosch een 32-jarige Bosschenaar aan. De man bleek dronken te zijn en had het zich gemakkelijk gemaakt met een paar kranten en een fles bier. De man is verwijderd en kreeg een proces-verbaal.

AUTOMOBILIST TWEEMAAL OP DEZELFDE AVOND BETRAPT ('s-Hertogenbosch)

Donderdagavond is een 42-jarige automobilist uit Son op de Wolvenhoek in 's-Her-togenbosch betrapt op het rijden onder invloed. Hij kreeg een rijverbod van acht uur en een proces-verbaal. Kort nadat de man was heengezonden werd hij op de Prins Bernardstraat weer rijdend aangetroffen. Hij is weer aangehouden en kreeg nu proces-verbaal voor het rijden in strijd met een rijverbod.

TIEN SNELHEIDSOVERTREDERS (Drunen)

Vrijdagmorgen zijn op de Lipsstraat ter hoogte van de Bosscheweg in Drunen tien bestuurders bekeurd terzake overtreding van de max. snelheid van 50 km/h. De hoogst gemeten snelheid bedroeg 78 km/h. Er is gebruik gemaakt van laserapparatuur.

VROUWEN AANGEHOUDEN VOOR BEDREIGING EN MISHANDELING (Haarsteeg)

Vrijdagmiddag zijn op de Kavelingweg in Haarsteeg een 36-jarige en een 28-jarige bewoonster aangehouden als verdacht van mishandeling en/of bedreiging van een 27-jarige Haarsteegse. Het slachtoffer is voor haar woning aan het Ambrosiushof in Haarsteeg door de 36-jarige vrouw aan haar haren van haar fiets getrokken en op de grond gegooid. Terwijl het slachtoffer op de grond lag werd zij door de oudste vrouw gestompt en geschopt. Beide verdachten bedreigden de 27-jarige vrouw met de dood. De oorzaak van de mishandeling zou liggen in het feit dat de zonen van de twee vrouwen enige tijd geleden sneeuwballen tegen de ramen van het slachtoffer hadden gegooid. De vrouw heeft toen wat tegen de jongens geroepen waar de vrouwen nu verhaal voor kwamen halen. Over wat er precies geroepen is bestaat nog geen duidelijkheid. Het slachtoffer hield een aantal pijnlijke plekken aan haar lichaam over, verder zijn een aantal haren uit haar hoofd getrokken.

DIEFSTAL AUTO (Vlijmen)

Van donderdag op vrijdag is op de Gounodlaan in Vlijmen een paarse Mercedes 300D met het kenteken JR-GD-09 ontvreemd. De auto had een dagwaarde van ongeveer Fl. 40.000,=.

DIEFSTAL AUTO ('s-Hertogenbosch)

Van donderdag op vrijdag is op de Westwal in 's-Hertogenbosch een groene Mercedes 200D met het kenteken ZL-98-VD ontvreemd. Waarde onbekend.

INBRAAK ('s-Hertogenbosch)

Van donderdag op maandag is er ingebroken in een reisbureau aan de Sumatrastraat in 's-Hertogenbosch. Toegang is verkregen door het vernielen van een ruit. Uit het pand is o.a. een computer ontvreemd.

DOORRIJDEN NA AANRIJDING ('s-Hertogenbosch)

Van donderdag op vrijdag is de geparkeerde auto van een 32-jarige Bosschenaar op de Van Velthemstraat in 's-Hertogenbosch aangereden. De dader is doorgereden zonder zijn identiteit bekend te maken. De gehele linkerzijde van de auto liep krassen en deuken op.

Deel: ' Politiebericht Den Bosch - 4381 '