Woensdag 24 November

VERDACHTE BEDREIGING BEVEILIGINGSMEDEWERKER AANGEHOUDEN

('s-Hertogenbosch) Woensdagmorgen is een 19-jarige inwoner van 's-Hertogenbosch op de Baksvelstraat in zijn woonplaats aangehouden voor lokaalvredebreuk en bedreiging. De man wordt ervan verdacht 21 oktober jl. op het asielzoekerscentrum aan de Vlijmenseweg in 's-Hertogenbosch een 40-jarige beveiligingsmedewerker verbaal met de dood te hebben bedreigd. Aanleiding voor de bedreiging was kennelijk dat de beveiligingsmedewerker de verdachte vorderde het centrum te verlaten. Aan de 19-jarige man is in het verleden een schriftelijk ontzegging tot het centrum uitgereikt. De verdachte is voor nader onderzoek ingesloten.

VERDACHTE VERDUISTERING BROMFIETS EN DOORRIJDEN NA AANRIJDING

AANGEHOUDEN('s-Hertogenbosch)

Woensdagmorgen is een 15-jarig Bosschenaartje in zijn ouderlijke woning aan de Sint Maartenstraat in 's-Hertogenbosch aangehouden voor verduistering in dienstbetrekking van een bromfiets en doorrijden na aanrijding, waarbij een 32-jarige Bossche gewond raakte. De verdachte wordt ervan verdacht onder een gefingeerde naam bij een cateringbedrijf in dienst te zijn getreden en daar een hem ter beschikking staande bromfiets te hebben verduisterd. Met deze bromfiets heeft hij op 12 november jl. op de Orthenseweg in zijn woonplaats de Bossche aangereden terwijl zij de weg over wilde steken. Het slachtoffer moest in het Grootziekengasthuis worden behandeld aan een gebroken kaak, diverse kneuzingen en schaafwonden. De verdachte reed weg zonder zijn identiteit bekend te maken. De politie kwam de jongen op het spoor na een uitgebreid onderzoek. De bromfiets was niet meer in zijn bezit. Hij is voor verhoor ingesloten.

MAN DREIGT MET PISTOOL ('s-Hertogenbosch)

Woensdagmorgen is op het Hinthamereinde in 's-Hertogenbosch een 18-jarige Bosschenaar aangehouden voor bedreiging met een pistool. De man wordt ervan verdacht een 35-jarige Bossche hulpverlener op straat met een pistool te hebben bedreigd. De verdachte was het kennelijk niet eens met de hulpverlener en trok het wapen. Hij bedreigde daarmee de hulpverlener en een collega van hem dood te zullen schieten. De politie heeft de man terplaatse aangehouden en ingesloten.Uit onderzoek is gebleken dat het om een luchtdrukpistool ging. Het wapen is inbeslaggenomen.

DIEFSTAL UIT KLEEDRUIMTE ('s-Hertogenbosch)

Dinsdagavond is uit een kleedkamer van een sporthal aan de Schutskampstraat in 's- S-Hertogenbosch de portemonnee met inhoud van een 18-jarige Bossche ontvreemd. BROMFIETSDIEF AANGEHOUDEN ('s-Hertogenbosch)

Woensdagmorgen is op de v.d. Does de Willeboissingel in 's-Hertogenbosch een 18-jarige man zonder vaste woon-of verblijfplaats aangehouden voor bromfietsdiefstal. Surveillerende agenten troffen de man met een bromfiets aan onder een brug. Bij controle bleek dat gisteren melding was gemaakt van diefstal van de brommer vanaf de Hooge Steenweg in 's-Hertogenbosch. De verdachte is aangehouden.

WONINGINBRAAK ('s-Hertogenbosch)

Dinsdagavond is ingebroken in een woning aan de Rijckevorsel van Kessellaan in 's-Her-togenbosch. Toegang werd verkregen via de achterzijde van de woning. Uit het huis zijn o.a. radio- en TV apparatuur, fotoapparatuur en computerhardware ontvreemd.

PAARD OP DE RIJBAAN (Rosmalen)

Van dinsdag op woensdag trof een taxichauffeur op de T.M. Kortenhorstlaan in Rosmalen een paard aan. De gewaarschuwde politie vond het paard even later, geassisteerd door de taxichauffeur, terug op de Oude Baan. Het paard werd in een weiland gezet.

DIEFSTAL MAZDA (Vlijmen)

Van dinsdag op woensdag is vanaf de Diepenbrocklaan in Vlijmen een rode Mazda 323 F 1.8i GLX met het kenteken JS-JB-06 ontvreemd.

VERDACHTEN MET GESTOLEN AUTO AANGEHOUDEN ('s-Hertogenbosch)

Woensdagmiddag zijn na een korte achtervolging op de Simon Stevinweg in 's-Her-togenbosch twee 15-jarige inwoners uit die plaats aangehouden voor het rijden in een gestolen auto. Een getuige zag dat de inzittenden van de auto zich verdacht gedroegen en waarschuwde de politie. Bij het natrekken van het kenteken bleek dat de auto dinsdagavond als gestolen was opgegeven bij de politie Eindhoven. De twee verdachten zijn terplaatse aangehouden. Zij probeerden eerst nog te vluchten maar werden na korte tijd in de kraag gegrepen.

Zoekwoorden:

Deel: ' Politiebericht Den Bosch - 4407 '