Vrijdag 29 Januari

POLITIE MET EIEREN BEKOGELD (=92s-Hertogenbosch)

Donderdagavond zijn twee 17-jarige jongeren uit Middelrode en = =92s-Hertogenbosch aangehouden terzake het gooien van eieren naar in de = Bossche binnenstad surveillerende agenten. Zowel op de Karrenstraat, de = Hooge Steenweg als op de Markt werd een politieauto door een groepje van = ongeveer 6 jongeren bekogeld met eieren. Na een achtervolging door de = binnenstad kon het tweetal worden aangehouden. De identiteit van de = overige vandalen is inmiddels bekend geworden en zij zullen binnenkort = worden gehoord. De jongeren zullen worden doorverwezen naar het bureau = HALT.

MISHANDELING (=92s-Hertogenbosch)

Donderdagavond is een 38-jarige Bosschenaar aangehouden wegens = mishandeling van zijn echtgenote. De man had eerder op de avond tijdens = een ruzie, zijn 35-jarige echtgenote zodanig mishandeld dat zij over het = gehele lichaam ontvellingen en schaafwonden alsmede een hoofdwond = opliep.

COMPUTER GESTOLEN (Rosmalen)

Uit een bedrijf aan de Stationsstraat in Rosmalen is donderdagavond een = computer met beeldscherm gestolen. Er zijn braaksporen aangetroffen aan = een schuifraam van het bedrijfspand.

ALCOHOL EN VERKEER (Haarsteeg)

Afgelopen nacht is tegen een 27-jarige inwoner van Haarsteeg = proces-verbaal opgemaakt. De man reed met zijn auto over de Ipperhoeve = in zijn woonplaats terwijl hij te diep in het glaasje had gekeken.=20

INBRAAK (=92s-Hertogenbosch)

Afgelopen nacht is er ingebroken in een horecabedrijf aan de = Maaspoortweg in =92s-Hertogenbosch. In de zaak zijn twee gokkasten = opengebroken en zijn de geldcassettes daaruit meegenomen.

TE VROEG GEBOREN (=92s-Hertogenbosch)

Winkelpersoneel van een supermarkt aan de Churchilllaan in = =92s-Hertogenbosch dacht vanmorgen een winkeldievegge betrapt te hebben. = Toen zij de vrouw, een 36-jarige inwoonster van =92s-Hertogenbosch = controleerden ontkende zij in alle toonaarden. De ter plaatse ontboden = politie mocht van de vrouw een onderzoek instellen, want zij had immers = toch niets te veerbergen.

De vrouw had een zichtbaar dikke buik en verklaarde de agenten in blijde = verwachting te zijn. Zij werd toch meegenomen naar het politiebureau en = bij het instappen in de politieauto werden de agenten plotseling = geconfronteerd met eente vroege geboorte. De vrouw beviel ter plekke van = 24 gestolen pakken Maggi rundvleesbouillon, 30 blikjes makreelfilets in = olie en 4 pakken lekkerbekjes.=20

WINKELDIEFSTALLEN (=92s-Hertogenbosch)

In winkels aan de Pensmarkt en de Rompertpassage zijn personen betrapt = op het plegen van winkeldiefstallen.

Een 52-jarige Bosschenaar stal in de Rompertpassage een busje deodorant. = Een 23-jarige Bosschenaar haalde aan de Pensmarkt voor ongeveer f. 25,00 = aan goederen weg. Beiden kregen in het kader van het Lik op Stuk beleid = een geldboete opgelegd van f. 240,00.

Daarnaast kregen zij een verbod om voor bepaalde de betreffende winkels = te betreden.

------=_NextPart_000_0004_01BE4B9F.75451EE0 Content-Type text/html; charset="iso-8859-1" Content-Transfer-Encoding quoted-printable

@@@

face=3DArial,Arial>

POLITIE MET EIEREN BEKOGELD (’s-Hertogenbosch)

Donderdagavond zijn twee 17-jarige jongeren uit Middelrode en=20 ’s-Hertogenbosch aangehouden terzake het gooien van eieren naar in = de=20 Bossche binnenstad surveillerende agenten. Zowel op de Karrenstraat, de = Hooge=20 Steenweg als op de Markt werd een politieauto door een groepje van = ongeveer 6=20 jongeren bekogeld met eieren. Na een achtervolging door de binnenstad = kon het=20 tweetal worden aangehouden. De identiteit van de overige vandalen is = inmiddels=20 bekend geworden en zij zullen binnenkort worden gehoord. De jongeren = zullen=20 worden doorverwezen naar het bureau HALT.

MISHANDELING (’s-Hertogenbosch)

Donderdagavond is een 38-jarige Bosschenaar aangehouden wegens = mishandeling=20 van zijn echtgenote. De man had eerder op de avond tijdens een ruzie, = zijn=20 35-jarige echtgenote zodanig mishandeld dat zij over het gehele lichaam=20 ontvellingen en schaafwonden alsmede een hoofdwond opliep.

COMPUTER GESTOLEN (Rosmalen)

Uit een bedrijf aan de Stationsstraat in Rosmalen is donderdagavond = een=20 computer met beeldscherm gestolen. Er zijn braaksporen aangetroffen aan = een=20 schuifraam van het bedrijfspand.

ALCOHOL EN VERKEER (Haarsteeg)

Afgelopen nacht is tegen een 27-jarige inwoner van Haarsteeg = proces-verbaal=20 opgemaakt. De man reed met zijn auto over de Ipperhoeve in zijn = woonplaats=20 terwijl hij te diep in het glaasje had gekeken.

INBRAAK (’s-Hertogenbosch)

Afgelopen nacht is er ingebroken in een horecabedrijf aan de = Maaspoortweg in=20 ’s-Hertogenbosch. In de zaak zijn twee gokkasten opengebroken en = zijn de=20 geldcassettes daaruit meegenomen.

TE VROEG GEBOREN (’s-Hertogenbosch)

Winkelpersoneel van een supermarkt aan de Churchilllaan in=20 ’s-Hertogenbosch dacht vanmorgen een winkeldievegge betrapt te = hebben.=20 Toen zij de vrouw, een 36-jarige inwoonster van ’s-Hertogenbosch=20 controleerden ontkende zij in alle toonaarden. De ter plaatse ontboden = politie=20 mocht van de vrouw een onderzoek instellen, want zij had immers toch = niets te=20 veerbergen.

De vrouw had een zichtbaar dikke buik en verklaarde de agenten in = blijde=20 verwachting te zijn. Zij werd toch meegenomen naar het politiebureau en = bij het=20 instappen in de politieauto werden de agenten plotseling geconfronteerd = met=20 eente vroege geboorte. De vrouw beviel ter plekke van 24 gestolen pakken = Maggi=20 rundvleesbouillon, 30 blikjes makreelfilets in olie en 4 pakken = lekkerbekjes.=20

WINKELDIEFSTALLEN (’s-Hertogenbosch)

In winkels aan de Pensmarkt en de Rompertpassage zijn personen = betrapt op het=20 plegen van winkeldiefstallen.

Een 52-jarige Bosschenaar stal in de Rompertpassage een busje = deodorant. Een=20 23-jarige Bosschenaar haalde aan de Pensmarkt voor ongeveer f. 25,00 aan =

goederen weg. Beiden kregen in het kader van het Lik op Stuk beleid een=20 geldboete opgelegd van f. 240,00.

Daarnaast kregen zij een verbod om voor bepaalde de betreffende = winkels te=20 betreden.

------=_NextPart_000_0004_01BE4B9F.75451EE0--

Deel: ' Politiebericht Den Bosch - 6439 '