Zondag 10 Januari

INBRAAK WONING, 'S-HERTOGENBOSCH

Vrijdagavond is ingebroken in een woning aan de Bokkelaren in 's-Hertogenbosch. Een raam van de woning werd opengebroken, waardoor men binnen kon komen. Een deel van de woning werd doorzocht. Enkele paspoorten en een bedrag van enkele honderden guldens werden gestolen.

DIEFSTAL PAARDENTRAILER, ROSMALEN

Vanaf de Elststraat in Rosmalen is in de nacht van vrijdag op zaterdag een grijze Waco paardentrailer gestolen. Later die nacht werd de trailer in het water bij de Henriettewaard terug gevonden.

TE VEEL GEDRONKEN, ROSMALEN

In de nacht van vrijdag op zaterdag is een 41-jarige automobiliste uit Rosmalen bekeurd. Ze bleek te veel te hebben gedronken, terwijl ze met een auto reed. De vrouw had zoveel gedronken, dat haar rijbewijs is ingevorderd. Verder zal ze moeten deelnemen aan de cursus Educatieve Maatregel Alcohol en verkeer. Deze cursus moet door haar zelf betaald worden. De controle vond plaats op de Pastoor Hordijkstraat in Rosmalen.

DIEFSTAL BROMFIETS, 'S-HERTOGENBOSCH

In de nacht van vrijdag op zaterdag is ingebroken in een berging aan de Beukenstraat in 's-Hertogenbosch. De deur van de berging was opengebroken. Een hoeveelheid gereedschap en een zwarte Aprilia SR bromscooter met het verzekeringsnummer XXG-818 werden gestolen.

INBRAAK WONING, 'S-HERTOGENBOSCH

In de nacht van vrijdag op zaterdag is ingebroken in een woning aan de Baken in 's-Hertogen-bosch. Een raam van de woning en de schuifpui werden opengebroken. Uit de woning werd het pas ingebouwde nieuwe keukenblok gestolen. Bij het vervoer heeft men kennelijk gebruik gemaakt van een aanhangwagen die voor de deur stond. Deze aanhangwagen is eveneens gestolen.

ZAKKENROLLEN, 'S-HERTOGENBOSCH

Zaterdagochtend is van een 66-jarige vrouw uit 's-Hertogenbosch haar portemonnee gestolen terwijl ze aan het winkelen was aan de Schapenmarkt in 's-Hertogenbosch. Ze heeft van de diefstal niets gemerkt.

Zaterdagmiddag is van een 52-jarige vrouw uit Spijkenisse haar portemonnee gestolen terwijl ze aan het winkelen was op de Markt in Den Bosch. De vrouw had wel gemerkt dat er iemand tegen haar aan liep.

WINKELDIEF AANGEHOUDEN, 'S-HERTOGENBOSCH

Zaterdagmiddag is een 31-jarige man uit Den Bosch aangehouden. De man bleek bij enkele winkels in het centrum van Den Bosch schoenen en kleding te hebben gestolen. Tegen de man is proces-verbaal opgemaakt.

ZAKKENROLLER AANGEHOUDEN, 'S-HERTOGENBOSCH

Zaterdagmiddag is een 26-jarige man uit Laren aangehouden. Onder de ogen van twee in burger surveillerende agenten probeerde de man in een winkel aan de Markt in Den Bosch bij een 80-jarige vrouw de portemonnee uit haar tas weg te halen. Onderzocht wordt of hij zich aan meer gevallen van zakkenrollen heeft schuldig gemaakt.

INBRAAK WONING, 'S-HERTOGENBOSCH

In de nacht van vrijdag op zaterdag is ingebroken in een woning aan het Zuidoosterfront in Den Bosch. De voordeur van de woning werd opengebroken. Uit de woning werd portemonnee met bankpas gestolen.

Zaterdagavond is ingebroken in een woning aan de Javastraat in Den Bosch. De achterdeur van de woning werd opengebroken. De woning werd doorzocht. Een gering geldbedrag werd gestolen.

In de nacht van zaterdag op zondag is ingebroken in een woning aan de Pater Bleijsstraat in Den Bosch. Een achterdeur werd opengebroken. De woning werd doorzocht. Sleutels, een videorecorder en een mobiletelefoon werden gestolen.

TE VEEL GEDRONKEN, VLIJMEN

Zaterdagavond is een 39-jarige man uit Vlijmen bekeurd omdat hij met een auto reed terwijl hij te veel gedronken had. De man bleek ook niet in het bezit te zijn van een rijbewijs. De controle vond plaats op de Nassaulaan in Vlijmen.

DIEFSTAL BROMFIETS, 'S-HERTOGENBOSCH

Zaterdagavond is vanaf Eimeren in Den Bosch een zwarte Beta Ark bromfiets gestolen. De bromfiets heeft als verzekeringsplaatje XXG-981.

VROUW BEROOFD VAN TAS, 'S-HERTOGENBOSCH

Zaterdagavond is een 36-jarige vrouw uit Den Bosch beroofd van haar tas. Toen de vrouw met haar fiets in haar berging aan de Dirk Hartogstraat stond rond 23.15 uur, werd ze door een jongen van omgeduwd. De jongen trok de tas van de schouder van de vrouw en reed snel weg op een "damesbromfiets". Door de val raakte de vrouw gewond aan een been. De jongen was ongeveer 18 a 20 jaar, hij droeg een zwarte helm met vizier, een kort jack en een spijkerbroek.

AANHOUDINGEN BIJ VECHTPARTIJ, 'S-HERTOGENBOSCH

In de nacht van zaterdag op zondag is een 19-jarige man uit Den Bosch aangehouden omdat hij even eerder een 25-jarige Bosschenaar had mishandeld in de Vughterstraat. Op het moment dat de 19-jarige werd aangehouden, probeerden een aantal anderen de man weer te ontzetten. Door ter plaatse gekomen surveillance eenheden kon dat worden voorkomen. In verband hiermee is ook nog een 21-jarige Bosschenaar aangehouden. Ook een 19-jarige Bosschenaar is hierbij nog aangehouden omdat hij het nodig vond de ter plaatse aanwezige politiemensen te beledigen.

INBRAAK BEDRIJF, 'S-HERTOGENBOSCH

In de nacht van zaterdag op zondag is ingebroken in een bedrijf aan de Eikenburglaan in Den Bosch. Men kon het bedrijf binnenkomen met sleutels die eerder bij een woninginbraak waren gestolen. Het bedrijf werd doorzocht. Een gering geldbedrag werd gestolen.

AUTO'S GESTOLEN

Vrijdagavond is vanaf de Helftheuvelpassage in 's-Hertogenbosch een donkerblauwe Volkswagen Golf gestolen. Het kenteken van de auto is YL-95-FN.

In de nacht van vrijdag op zaterdag is vanaf de Carolushof in 's-Hertogenbosch een zwarte Fiat Uno gestolen. Het kenteken van de auto is HF-FL-16.

In de nacht van vrijdag op zaterdag is vanaf de Copernicuslaan in Den Bosch, een grijze Opel Kadet gestolen. Het kenteken van de auto is PP-02-NV.

Zaterdag is vanaf de Wethouder Schuurmanslaan in Den Bosch, een blauwe Nissan Cherry gestolen. Het kenteken van de auto is NV-10-GB.

Zaterdagavond is vanaf de Graafsebaan in Rosmalen, een blauwe Volkswagen Golf TD gestolen. Het kenteken van de auto is ST-NG-92.

In de nacht van zaterdag op Zondag is vanaf de Commissaris de Quaylaan in Den Bosch een blauwe Opel Kadet gestolen. Het kenteken van de auto is SH-81-HP.

In de nacht van zaterdag op zondag is vanaf de Maassingel in Den Bosch een zwarte Saab 900 turbo gestolen. Het kenteken van de auto is HX-10-VR

Deel: ' Politiebericht Den Bosch - 6459 '