Politiebericht Boxtel 7-08-2001
Politiebericht district Aa & Dommel

INBRAAK WONING, Schijndel

Maandagmiddag is ingebroken in een woning aan de Schootsehoef in Schijndel. Een deur aan de achterzijde van het pand werd opengebroken. Een deel van de woning werd doorzocht. Een aantal zilveren voorwerpen werden gestolen.

SNELHEIDSCONTROLE

Maandagmiddag is snelheidscontrole gehouden op de Schijndelsedijk in Boxtel. Op deze weg, waar 80 km/u gereden mag worden, werden 283 voertuigen gecontroleerd. Er werden 32 bestuurders bekeurd omdat ze te hard reden. De hoogste snelheid was 124 km/u. Dezelfde middag zijn 164 voertuigen gecontroleerd op de Nieuwkuikseweg in Helvoirt. Hier werden 32 bestuurders bekeurd omdat ze te hard reden. Op deze weg waar 60 km/u is toegestaan was 90 km/u de hoogst gemeten snelheid. Dinsdagmiddag is snelheidscontrole gehouden op de Hoogstraat in Sint Michielsgestel. Op deze weg mag 50 km/u gereden worden. Er werden totaal 463 voertuigen gecontroleerd, waarvan er 64 te hard reden. De hoogst gemeten snelheid was 81 km/u.

MAN AANGEHOUDEN, Vught

Maandagavond is een 29-jarige man zonder vaste woon- of verblijfplaats aangehouden. De man had in een horecagelegenheid aan de Bosscheweg in Vught gegeten en gedronken, zonder had hij wilde betalen. In de horecagelegenheid veroorzaakte de man ook overlast voor de overige gasten. De man is aangehouden en tegen hem is proces-verbaal opgemaakt.

TE VEEL GEDRONKEN

In de nacht van maandag op dinsdag is een 47-jarige man uit Vught bekeurd. Hij reed met een auto terwijl hij te veel gedronken had. De man kreeg een rijverbod van 4 uur. De controle vond plaats op den Dries in Vught. Voor hetzelfde feit werd een 34-jarige man uit Rijen bekeurd. De man kreeg een rijverbod van 1 uur en een boete van fl. 410,-. De controle vond plaats op de Rijksweg N65 onder Haaren.

MOTORRIJDER GEWOND BIJ ONGEVAL, Maaskantje

Dinsdagmorgen is een 51-jarige motorrijder uit Maaskantje gewond geraakt bij een ongeval. De man reed met zijn motor over de Sint Jacobsstraat in Maaskantje. Op die weg kwam hij in aanrijding met een auto, bestuurd door een 39-jarige vrouw uit Maaskantje, die achteruit vanuit een inrit de weg opreed. De motorrijder is met schouderletsel overgebracht naar een ziekenhuis.

INBRAAK BEDRIJF, Vught

In de nacht van maandag op dinsdag is ingebroken in een bedrijf aan de Kerkstraat in Vught. Een ruit van het pand werd vernield waardoor men binnen kon komen. Enkele zonnebrillen werden gestolen.

Zoekwoorden:

Deel: ' Politiebericht district Aa & Dommel '