Politiebericht Oss 20-07-2001
Politiebericht district Maasland

AUTO GESTOLEN

Donderdagmiddag is vanaf de Kamperfoeliestraat in Oss een rood Ford Transit bestelbus gestolen. Het kenteken van de auto is VF-BV-33. In de nacht van donderdag op vrijdag is vanaf Rector Nuijensweg in Deursen, een witte Mitsubishi L400 bestelauto gestolen. Het kenteken van de auto is 45-VT-GZ.

WONINGBRAND, Oss

Door nog onbekende oorzaak is in de nacht van donderdag op vrijdag brand ontstaan in een woning aan de van Anrooijstraat in Oss. Rond middernacht werd ontdekte de buurman dat er brand was op de zolderverdieping van de woning. De bewoner werd door de buurman gewaarschuwd. Door de brandweer werd het vuur geblust. De woning liep aanzienlijke schade op. Ook een naast gelegen woning werd ontruimd. Deze woning liep rookschade op. In de loop van vrijdagmorgen is de brandweer opnieuw moeten komen, omdat kennelijk door smeulende resten het vuur weer was opgelaaid.

SNELHEIDSCONTROLE, Oss

Donderdagavond is snelheidscontrole gehouden op de Julianasingel in Oss. Op deze weg waar 70 km/u gereden mag worden werden 24 bestuurders bekeurd omdat ze te hard reden. De hoogst gemeten snelheid was 102 km/u.

INBRAAK AUTO, Oss

In de nacht van donderdag op vrijdag is ingebroken in een auto die geparkeerd stond aan de Geurdenhof in Oss. Een ruit van de auto werd ingeslagen. Uit de auto werden een radarverklikker en enkele tientallen CD`s gestolen.

Deel: ' Politiebericht district Maasland '