regio politie drenthe

schennispleger bekent groot aantal zaken
12:16 woensdag 7 april 1999

ruim anderhalve week geleden op, vrijdag 26 maart, werd omstreeks 11.30 uur na een melding van een getuige, een schennispleger aangehouden nabij de vijver aan de oude meerdijk te emmen. de 26-jarige emmenaar bekende na zijn aanhouding het afgelopen half jaar vaak openbare schennis te hebben gepleegd bij dezelfde vijver en nabij het winkelcentrum in de bargeres door aan passerende vrouwen zijn geslachtsdeel te tonen. de politie wil graag in contact komen met de brildragende vrouw van 30 à 35 jaar uit barger-oosterveld, die op vrijdag 26 maart jl. omstreeks 11.30 uur fietsend de vijver aan de oude meerdijk/veldlaan passeerde en geconfronteerd werd met de man. deze vrouw heeft aangebeld bij een woning aan de veldlaan en de bewoonster gevraagd onmiddellijk de politie te bellen waarna de man kon worden aangehouden. de afdeling zedenzaken, te bereiken via het centrale telefoonnummer 662010, wil graag in gesprek komen met deze vrouw aan wiens kordate optreden de aanhouding van de schennispleger te danken is.

info@politie-drenthe.nl     Politie Drenthe, voor een veilig en leefbaar Drenthe

Zoekwoorden:

Deel: ' Politiebericht Drenthe - 1308 '