Persberichten

Persberichten maandag 27 september 1999 tot 15.45 uur 15:55 maandag 27 september 1999

Ernest Zinsmeyer 0622 662875

ASSEN
Diefstal auto
Zondagnacht is een personenauto gestolen vanaf een parkeerplaats aan het Marnepad. Het betreft een beige VW Kever, eigendom van een 35-jarige man uit Assen.

HOOGHALEN
Levensgevaarlijke medicijnen gestolen
Zondagmiddag zijn bij een inbraak in een auto op de parkeerplaats bij het herinneringscentrum van Kamp Westerbork medicijnen gestolen. Van de auto, eigendom van een inwoonster van Driel, werd een ruit ingeslagen. Uit de auto werd een schoudertas gestolen. De medicijnen zaten in deze tas, die later is terug gevonden. De medicijnen zijn nog niet terecht en zijn van het merk 'SEROXAT'. Het gaat om een antidepressiva, dat bij gebruik door kinderen levensgevaarlijk is.

ASSEN
Snelheidscontroles
Bij controles op de Overcingellaan en de Maria in Campislaan zijn vandaag 2367 voertuigen gecontroleerd. Daarvan reden 162 bestuurders met een te hoge snelheid. De hoogst gemeten snelheid binnen de bebouwde kom bedroeg 82 kilometer per uur, waar 50 is toegestaan. Buiten de bebouwde kom, waar 80 is toegestaan, werd bij een bestuurder een snelheid van 116 kilometer per uur vastgesteld.

info@politie-drenthe.nl Politie Drenthe, voor een veilig en leefbaar Drenthe

Deel: ' Politiebericht Drenthe - 1435 '