Politie Drenthe

16:02 donderdag 23 december 1999

Martin Panman

Eexterveen - fietscontroles lagere school
Op de lagere school zijn de fietsen van de jeugd gecontroleerd. Er werden in totaal 12 fietsen gecontroleerd. De meest voorkomende gebreken zijn: geen bel op de fiets, geen wit of geel reflecterend achterspatbord, en geen goedwerkend achterlicht.

Emmen - autoinbraak
In een auto, geparkeerd bij het Schepersziekenhuis, is gisteravond ingebroken. Het portierslot werd geforceerd en er is een radio-cdspeler ontvreemd. Ook zijn er een aantal cd's verdwenen.

Beilen - bedrijfsinbraken
Aan de Brinkstraat is vannacht ingebroken in twee winkelpanden. Er zijn onder andere geld, diverse spelcomputers, cd-roms en gsm-telefoons gestolen. Men is binnengekomen door het een achterdeur van het magazijn open te breken en een tussendeur te forceren.

Meppel - aanrijding
Een 28-jarige bestuurder uit Wolvega reed met zijn auto op de Vissersingel. Op de kruising met de Talmastraat wilde hij rechtsafslaan, maar zag een 42-jarige bestuurster uit Meppel over het hoofd. Hij reed met zijn auto tegen de achterzijde van de Meppelse. De vrouw is met nek- en rugklachten overgebracht naar het ziekenhuis.

info@politie-drenthe.nl Politie Drenthe, voor een veilig en leefbaar Drenthe

Deel: ' Politiebericht Drenthe - 1473 '