Politie Drenthe

Bert Visser
0651 - 611629`

COEVORDEN

Even na vijf uur heeft de politie van Coevorden een 24 jarige man uit die plaats aangehouden. De agenten zagen dat de man met een vuurwerkpistool op een passerende auto schoot. De man is ingesloten en zn pistool is inbeslaggenomen.

ERICA

In Erica heeft de politie rond half zes een 20 jarige man aangehouden. Getuigen hebben gezien dat de man vernielingen heeft gepleegd aan zeker zes autos op de Veenschapswijk in Erica. De man voorgeleid en ingesloten.

ASSEN

Rond vier uur is door nog onbekende oorzaak brand uitgebroken in het houten clubgebouw van de Asser kanovereniging aan de Wethouder Bergerweg in Assen. Het gebouwtje is geheel uitgebrand.

DALEN

Een 18 jarige automobilist uit Coevorden is nieuwjaarsmorgen rond zes uur op de kruising Emmerweg/De Kamp/Keuterbrink met zn auto geslipt en tegen een lantaarnpaal tot stilstand gekomen. Een inzittende liep een gebroken sleutelbeen op. Een ademtest wees uit dat de bestuurder met ongeveer 0.9 promille alcohol achter het stuur had gezeten. Hij is met een dagvaarding voor snelrecht naar huis gestuurd.

Het volgende persbulletin staat rond 15.00 uur op het net.

info@politie-drenthe.nl Politie Drenthe, voor een veilig en leefbaar Drenthe

Deel: ' Politiebericht Drenthe - 1495 '