van dinsdagmiddag 18 mei 1999
17:06 dinsdag 18 mei 1999

Bert Peters 0591 662014 of 0653 238059

Assen, inbraak in schuur
Ontdekte vanmorgen een 21-jarige man aan de Schultestraat dat er was ingebroken in zijn schuur waarvan de deur was ingetrapt. Twee damesfietsen , een mountainbike en een snorfiets werden weggenomen. Het schadebedrag is nog niet bekend.

Assen, Ontdekte gisteren een 47-jarige man uit Marienberg dat in de container van zijn werkgever was ingebroken en gereedschap was weggenomen ter waarde van f 6.000,-. De container stond aan de Aquarius en is eigendom van een bedrijf uit Beerzerveld.

Hoogeveen, mishandeling
Deed vanmorgen een 27-jarige man uit Elim aangifte van mishandeling tegen hem op zondagmorgen tussen 04.00 en 05.00 uur gepleegd in een horecagelegenheid aan de Hoofdstraat. Vermoedelijk is hij met een bierglas in zijn gezicht geslagen waardoor hij verwondingen opliep, o.a. een snee die later met 22 hechtingen moest worden gehecht. Een getuige heeft de dader herkend en de politie een beschrijving gegeven, er heeft nog geen aanhouding plaats gevonden in deze zaak.

Drouwen, diefstal terrasstoelen
Deed een 52-jarige vrouw uit Drouwen aangifte van diefstal van 40 kunststoffen terrasstoelen bij haar snackbar in Drouwen. De diefstal is gebeurd tussen gisteravond en vanmorgen toen het ontdekt werd. Alle groene stoelen stonden gestapeld in een enkele stapels en waren nog maar enkele maanden oud.

info@politie-drenthe.nl Politie Drenthe, voor een veilig en leefbaar Drenthe

Deel: ' Politiebericht Drenthe - 1646 '