Bercihten van woensdagmiddag

Dirk Neef, 06 - 51557950

Barger-Compascuum

Fietser onder auto
Op de Postweg in Barger-Compascuum raakte woensdagmiddag een 12 jr. jongen uit die plaats gewond. Hij stak op zijn fiets vanaf het fietspad plotseling de weg over. Een personenauto, bestuurd door een 38 jr. vrouw uit dezelfde plaats, kon niet meer op tijd stoppen en botste tegen de jongen. In het ziekenhuis van Emmen bleken de verwondingen van de jongen mee te vallen.

Meppel

In de nacht van dinsdag op woensdag werd in de Hendrik Goltziusstraat in Meppel een witte Opel Astra gestolen. De eigenaar, een bewoner van die straat, ontdekte s morgens de diefstal.

Assen

Aanhangwagen gestolen
Vanachter een woning aan De Wouden in Assen werd dinsdag een z.g.a.n. aanhanger met een waarde van f. 850,- gestolen. Om de aanhanger mee te kunnen nemen werd een ketting waarmee de aanhanger vast zat, doorgeknipt.

Exloo

Inbraak bedrijf
Vanuit een bedrijf aan de Buinerweg in Exloo werden in de nacht van dinsdag op woensdag o.a. een computer en een kettingzaag gestolen. De dieven kwamen binnen door een deur te forceren.

Assen

Snelheidscontroles
Bij radarcontroles op de Graswijk, Lonerstraat, Mahatma Gandhiweg en de Zuidersingel in Assen werden woensdagmorgen 267 automobilisten bekeurd. Van 1771 voertuigen werd de snelheid gecontroleerd. De hoogste snelheid werd gemeten op de Graswijk. Hier reed een automobilist(e) 133 km/u in plaats van de toegestane 80 km/u.

info@politie-drenthe.nl Politie Drenthe, voor een veilig en leefbaar Drenthe

Deel: ' Politiebericht Drenthe - 1784 '