Politiebericht Duin- en Bollenstreek Noord

JONGEN ZONDER AANLEIDING VAN FIETS GESLAGEN -NOORDWIJKERHOUT

08/01:Op het Westeinde in Noordwijkerhout werd vrijdagmorgen een 16-jarige Noordwijkerhouter, zonder enige aanleiding van zijn fiets geslagen. De identiteit van de daders, de bestuurder en duopassagier van een bromscooter, bleef onbekend. Het voorval gebeurde rond 08.20 uur, toen de Noordwijkerhouter over het Westeinde in de richting van Noordwijk reed. De daders kwamen ineens op hun scooter naast hem rijden, waarna de bestuurder de Noordwijkerhouter een stomp in het gezicht gaf en de duopassagier hem in zijn buik trapte. Het duo ging er na hun actie vandoor. De Noordwijkerhouter viel van zijn fiets en rolde in de sloot. Hij kwam er vanaf met en pijnlijke wang en buik. Van de daders is alleen bekend dat zij rijden op een zwarte bromscooter. De politie zoekt getuigen van het voorval. Mensen die iets van het incident hebben gezien of bekend zijn met de identiteit van de daders worden verzocht te bellen met de politie, telefoon: 071-3644444. U kunt ook een E-mail sturen aan: De politie in district 1.

_____________________________________________________________

Wij ontvangen graag uw reacties of informatie die ons bij onderzoeken verder kunnen helpen.

Deel: ' Politiebericht Duin- en Bollenstreek Noord - 1357 '