Politiebericht Duin- en Bollenstreek Noord

Laatst gewijzigd 13 juli 1999.

VERKEERSONGEVALLEN.

Fietsongeval - Noordwijk

Op 10 juli omstreeks 0.45 reed een 21-jarige fietser uit Veenendaal vanuit Noordwijkershout richting Noordwijk. Op de Randweg reed de fietster met grote vaart tegen de stoep aan in een poging om op het fietspad te komen. De fietser en zijn medepassagier, een 16-jarige inwoonster uit Ede, vielen op de straat. De fietser is met letsel aan kin en oog per ambulance overgebracht naar het LUMC. Zijn medepassagiere had letsel aan haar rechterarm.

Motorongeval - Noordwijkerhout

Op 11 juli omstreeks 16.15 uur reed een 26-jarige inwoner uit Noordwijkerhout, met zijn auto over de sGravendamseweg in Noordwijkerhout, komende uit de richting Gieterij. Bij de inrit sloeg de personenauto linksaf maar liet daarbij de motor die hem op dezelfde weg inhaalde niet voorgaan. Hierdoor ontstond een aanrijding tussen beide voertuigen.

Op de betreffende weg geldt een inhaalverbod voor motorvoertuigen. Beide bestuurder hebben moeten blazen. De bestuurder van de personenauto blies 405 ugl, de man wacht een boete van f 600,-. De 32-jarige motorrijder uit Sassenheim is met knieletsel door de ambulance vervoerd naar het Spaarne Ziekenhuis in Haarlem.

Deel: ' Politiebericht Duin- en Bollenstreek Noord - 1368 '