Politiebericht Duin- en Bollenstreek Noord

Laatst gewijzigd 6 mei 1999.

AANHOUDING HETERDAAD - DIEFSTAL METAAL .

06/05: Donderdagmorgen om 02.15 uur is bij een Machinefabriek aan het Meer en Duin een 44-jarige man uit Spaarndam op heterdaad aangehouden. Een beveiligingsmedewerker had een gele bestelbus zien staan op een naastgelegen bedrijfsterrein. Bij de auto was ook een man gezien. De gewaarschuwde politie trof een opengeknipt hek aan en een kruiwagen samen met een aantal puinzakken gevuld met metaal. Achter een stapel stenen hield de inbreker zich schuil. Bij zijn ontdekking door de politie gaf hij meteen toe dat hij metaal aan het stelen was. De man is meteen aangehouden en ingesloten.

VERKEERSONGEVAL MET LETSEL.

05/05: Woensdag om 12.10 uur vond op de kruising van de Grachtweg met de Tulpenstraat een aanrijding plaats. Een 70-jarige bestuurder van een personenauto reed over de Grachtweg en wilde linksaf de Tulpenstraat in. De Lissenaar zag hierbij een snorfietser, die uit de tegenovergestelde richting kwam aanrijden totaal over het hoofd. Bij de aanrijding die volgde liep de man van de scooter (nog geen volledige personalia bekend) letsel op. Met schaafwonden aan gezicht en handen is hij door de ambulance naar het Spaarne ziekenhuis in Heemstede overgebracht.

Zoekwoorden:

Deel: ' Politiebericht Duin- en Bollenstreek Noord - 1404 '