Politiebericht Duin- en Bollenstreek Noord

Laatst gewijzigd 19 juli 1999.

CAMPINGBEWAKER OVERREDEN DOOR LISSERBROEKER.

Een 37-jarige bewaker van de Noordwijkerhoutse camping "Dijk en Burg" is zaterdagavond zwaar gewond geraakt toen hij werd overreden door een auto die werd bestuurd door een 19-jarige Lisserbroeker. De Lisserbroeker was de bestuurder van een auto met jongeren die vroeg in de ochtend op de camping overlast veroorzaakten. Toen de bewaker daar iets van wilde zeggen, reed de cauffeur op hem in. Nadat zij de bewaker hadden overreden gingen de jongeren er vandoor. De politie wist de auto even later tot stoppen te dwingen. De bestuurder is aangehouden. De bewaker is overgebracht naar het l.u.m.c. waar een zesvoudige breuk in zijn onderbeen werd vastgesteld.

MISHANDELING OP DE GRENT.

Twee 20-jarige mannen zijn in de nacht van vrijdag op zaterdag gewond geraakt bij een mishandeling op De Grent in Noordwijk. De slachtoffers, afkomstig uit Noordwijkerhout en Voorhout, liepen naar een openbaar toilet, toen zij door twee mannen werden aangespoken. Zonder enige aanleiding sloegen de twee op de Noordwijkerhouter en Voorhouter in. De slachtoffers zijn met onbekende verwondingen naar het l.u.m.c. gebracht. Een van de daders, een 23-jarige man uit Bussen is door de politie aangehouden en in de cel gezet.

BROMFIETSER SLAAT OVER DE KOP.

Een 19 jarige Leiderdorper is zondagochtend met zijn brommer over de kop geslagen in Voorhout. De bromfietser reed op het fietspad parallel aan de Leidsevaart. Bij het viaduct raakte hij met zijn voorwiel een stenen rand en verloor de controle over zijn bromfiets. Hij schoot het talud af en sloeg tweemaal over de kop. De man is per ambulance naar het ziekenhuis gebracht voor de behandeling van schaafwonden en kneuzingen en letsel aan zijn knie.

DIEVEN RAMMEN PUI

Inbrekers hebben vanmorgen met een auto de pui van een kledingzaak in de Noordwijkse Hoofdstraat geramd. Rond vier uur kwam de politie af op het inbraakalarm, maar de dieven waren al gevlucht. Zij gingen er vandoor met een onbekende hoeveelheid kleding en werden niet meer gevonden. De auto was vermoedelijk gestolen.

Deel: ' Politiebericht Duin- en Bollenstreek Noord - 2267 '