Politiebericht Duin- en Bollenstreek Zuid

28-08-1999

Oegstgeest

Inbraak in woning
In een woning aan de Leidsestraatweg in Oegstgeest werd in de nacht van vrijdag op zaterdag 28 augustus ingebroken. De inbrekers wisten het niet volledig inbreekwerend beslag van een deur vermoedelijk te forceren. Uit de woning wordt een portemonnee, pasjes en eurecheques vermist. De bewoners is geadviseerd beter veiligheidsbeslag aan te brengen om in het vervolg inbraken te voorkomen. De politie heeft de zaak in onderzoek.

29-08-1999

Sassenheim

Politie neem auto en rijbewijs inbeslag
De politie zag zondagmorgen vroeg een automobilist met 124 kilometer per uur over de Hoofdstraat in Sassenheim rijden. De bestuurder, een 40-jarige inwoner van Sassenheim, bleek na door de politie gestopt te zijn, teveel gedronken te hebben. Een ademanalyse wees een promillage van 0.95 aan. Omdat de bestuurder ook nog eens 74 kilometer per uur te hard had gereden binnen de bebouwde kom, nam de politie auto en rijbewijs van de man inbeslag. Een proces-verbaal volgt.

Rijnsburg

Container in brand gestoken, shop-tankstation gaat mee Onbekenden hebben zondagmorgen rond 02.00 uur een vuilcontainer in de brand gestoken die stond tegen de shop van een benzine-tankstation aan de Noordwijkerweg in Lisse. Daardoor ging ook deze shop in rook op. De brandweer bluste de brand. Tevens waren twee abri's en een telefooncel in de omgeving van het tankstation vernield. De politie onderzoekt de zaak.

Laatst bijgewerkt op 30-08-1999 - © 1999 H.T. Zielstra.

Deel: ' Politiebericht Duin- en Bollenstreek Zuid - 1663 '