Politiebericht

Persberichten 6 oktober 1999/

Politieberichten

Eindhoven: Alcohol
Op dinsdagavond om 19.00 uur is op de Hoogstraat een 28-jarige fietser uit Eindhoven aangehouden. Kort daarvoor was hij met zijn fiets op de Hoogstraat tegen een personenauto gereden. Bij controle bleek de man gedronken te hebben. Tegen de man is proces-verbaal opgemaakt.

Eindhoven: Snelheidscontrole
In het kader van het project verkeershandhaving zijn dinsdag op verschillende plaatsen in Eindhoven snelheidscontroles gehouden. Plaats dinsdag passanten overtreders hoogste snelheid max. Boutenslaan 8.25-20.30u 6239 787 129 70
Leenderweg 17.35-20.55u 1960 103 72 50
Huizingalaan 16.30-21.20u 1416 213 ? 50
Eindhoven woensdag
Huizingalaan 9.40-10.45u 291 40 ? 50

Eindhoven: Vernieling aan auto's
Op dinsdagavond om 23.25 uur is op de Kronehoefstraat een 26-jarige vrouw uit Eindhoven aangehouden. Kort daarvoor had zij op de Kennedylaan een deuk in een geparkeerde auto getrapt. Tevens hadden passanten gezien dat de verdachte op de Gen. Knooplaan op verschillende geparkeerde auto's was gesprongen. Verdachte is voor nader onderzoek overgebracht naar het politiebureau.

Helmond: Diefstal uit een bedrijf
Tussen woensdagmorgen 0.15 uur en 3.05 uur is er ingebroken in een restaurant aan de Markt. Toegang tot het pand werd verkregen via de achterzijde van het pand. Daar werd op het platte dak een lichtkoepel opengebroken. In het pand zijn de gokkasten geforceerd. Uit de gokkasten werd het geld weggenomen.

Helmond: Bromfietscontrole
Woensdagmorgen is op het Piet van Bokhovenpad een bromfietscontrole gehouden. Vier bromfietsers kregen een proces-verbaal. Een voor het niet dragen van een helm en drie omdat zij geen certificaat konden tonen.

Deel: ' Politiebericht Eindhoven/Helmond '