Korps: Flevoland, plaats: district Noord 6-06-2002 Dagelijkse persberichten
Stafdienst Communicatie, S. van Bruinessen, 06-53224343

Afval gedumpt
URK Illegaal afvalstorten. Dat deed een nog onbekende persoon op het Zwolschediep. De politie kreeg dit woensdagochtend gemeld en vond daar onder andere gedumpte meubels. Het afval is opgeruimd en de politie onderzoekt van wie dit afkomstig is. Deze dumper kan een fikse bekeuring verwachten.

Easy Rider
EMMELOORD Twee agenten reden gisterenochtend door Emmeloord en controleerden brommers. In totaal keken zij 7 bromfietsen na. Daarvan was er helaas maar 1 in orde. De andere 6 bestuurders kregen 8 boetes voor zaken die zij niet in orde hadden.

Meisje onwel
DRONTEN Woensdagmiddag zorgde een vrouw voor overlast op De Noord. Na een melding troffen agenten een meisje in een bushokje aan. Ze kwam verward over en was vermoedelijk onder invloed van drugs. GGD-personeel controleerde het meisje (uit Lelystad) ter plaatse en de politie zorgde dat zij opgevangen werd.

Aanhouding brandstichters
LELYSTAD Drie minderjarige jongens zijn woensdagochtend aangehouden voor brandstichting op de Middendreef. Bewaking had de jongens betrapt en droeg deze over aan de politie.. Zij werden overgebracht naar het bureau en kregen een boete voor baldadigheid. Bureau Halt wordt geïnformeerd over dit voorval. Na verhoor zijn de jongens heengezonden. Een viaduct liep door het brandje roetschade op. De gemeente is hiervan in kennis gesteld.

Deel: ' Politiebericht Flevoland 06-06-2002 '