Politiebericht Flevoland: Flevoland 6-04-2000
Dagelijkse persberichten
stafdienst Communicatie, 06 - 5140 1953

Inbraak in horecabedrijf
ALMERE In een horecabedrijf aan het Deventerpad is in de nacht van dinsdag op woensdag ingebroken. De daders kwamen binnen door een ingeslagen ruit. Een speelautomaat werd opengebroken en de kassa werd vernield. Er zijn een cd-speler, een kluisje, ongeveer 250 cds, en contant geld meegenomen. De omvang van de schade is niet bekend.
Verdachten bromfietsdiefstal aangehouden
LELYSTAD Twee in burger surveillerende agenten hoorden woensdagmiddag gerommel in de bosjes bij de Binnenhavenweg. Bij onderzoek troffen zij twee jongens aan, die een bromfiets aan het demonteren waren. Eén der jongens werd eerst agressief maar nam de benen toen hij merkte dat hij met burgeragenten te maken had. De tweede verdachte (een 14-jarige Lelystedeling) kon ter plaatse worden aangehouden. Zijn agressieve vriendje (19) meldde zich later in de avond aan het bureau. De bromfiets bleek eerder op de dag vanaf de Middelgronden te zijn gestolen.

Boot in brand
DRONTEN Op het terrein van de jachthaven van Flevostrand aan de Strandweg ontstond woensdagavond brand. De eigenaar, een 47-jarige man uit Marl (Duitsland), verrichtte onderhoudswerkzaamheden waardoor het interieur vlam vatte. De brandweer heeft geblust. Nabijgelegen boten liepen schade op. De eigenaar van de boot kreeg rook binnen en is overgebracht naar het ziekenhuis in Harderwijk. De omvang van de schade is niet bekend.

Deel: ' Politiebericht Flevoland '