Politiebericht

Korps: Groningen, plaats: Groningen 04/07/99

Persberichten districten West, Noord, Midden en Oost/ Dagelijkse persinformatie regio

Bedum

Gistermiddag is er op de Eemshavenweg (maximum snelheid 100 km/u) in de gemeente Bedum een snelheidscontrole gehouden. Van de 929 gecontroleerde motorvoertuigen overtrad geen enkele bestuurder de maxumum snelheid.

Ten Boer
Gistermorgen is er op de N 360 in Ten Boer (maximum snelheid 80 km/u) een snelheidscontrole gehouden. Er werden 1554 bestuurders van motorvoertuigen gecontroleerd van wie er 22 een proces-verbaal voor het te snel rijden kregen. De hoogst gemeten snelheid was 101 km/u.

Delfzijl
Gisteravond heeft de politie op de Europaweg in Delfzijl een 41-jarige automobilist uit Delfzijl op het gebruik op alcohol gecontroleerd. Bij onderzoek op het politiebureau bleek dat de bestuurder 1 promille alcohol in zijn bloed had.
De verdachte kreeg een schikking van f 900.- en een rijverbod van 4 uur.

Wildervank
Tussen vrijdagavond 2 april en zondagmiddag 4 april is er op een terrein aan de Rietgors in Wildervank waarop men met de bouw van een appartementencomplex bezig is, een grote hoeveelheid bouwmaterialen vernield en gestolen. De totale schade bedraagt f 14.000.-. De politie roept getuigen op die informatie kunnen verstrekken die tot de aanhouding van de verdachten kunnen leiden. De politie is bereikbaar onder het telefoonnummer 050-5997400 of 050-5995995.

Voor informatie afdeling voorlichting tel. 050-5996564

Deel: ' Politiebericht Groningen '