Politiebericht

Korps: Groningen, plaats: Divers 04/26/99

Persberichten districten Noord, Midden, West en Oost/ Maandag 26 april 1999

Winschoten, Man valt door ruit
In het gebouw van een hondenclub aan de Ontsluitingsweg in Winschoten is gisteravond een 39-jarige man uit Winschoten gewond geraakt. Door onbekende oorzaak kwam de man te vallen. Daarbij belandde hij tegen een ruit die daardoor brak. De man is met een snijwond aan een arm overgebracht naar het ziekenhuis in Winschoten.

Wildervank, Fietser gewond bij verkeersongeval
Bij een verkeersongeval op de Woortmanslaan in Wildervank is gistermorgen een 59-jarige man uit Veendam gewond geraakt. De man reed op de fiets in de richting van de Kielsterachterweg. Op de kruising met Borgercompagnie kreeg hij geen voorrang van een personenauto bestuurd door een 68-jarige man uit Hoogezand. De fietser botste tegen de auto en kwam te vallen. Hij moest met schaafwonden naar een ziekenhuis worden gebracht.

Leek, Bromfietser gewond bij verkeersongeval
Een 17-jarige bromfietser uit Tolbert is gistermiddag gewond geraakt bij een verkeersongeval in de Samuel Leviestraat in Leek. Hij reed met zijn brommer vanaf De Dam de Leviestraat in en kwam, vermoedelijk door te hoge snelheid, op de linker weghelft terecht. Daar botste hij op een tegemoetkomende auto bestuurd door een 52-jarige man uit de gemeente Noordenveld. De bromfietser kwam te vallen en is met heup- en knieletsel overgebracht naar een ziekenhuis in Groningen.

Informatie via bureau voorlichting, tel. 050 599 5010

Deel: ' Politiebericht Groningen '