Woensdag 28 April

VERKEERSONGEVAL MET LETSEL

Bij een verkeersongeval op de Stevensbeekseweg in Overloon zijn dinsdagmiddag rond 16.00 uur 3 personen gewond geraakt. De politie trof terplaatse een zwaar beschadigde auto op de Rondweg en een auto die in de greppel lag. De inzittende van de eerste auto, een 20 jarige inwoner van Venhorst is met onbekende verwondingen overgebracht naar het ziekenhuis in Venraij. De inzittenden van de andere auto, een 43 jarige vrouw uit Leunen en haar kind, (leeftijd onbekend) zijn gewond overgebracht naar het Radboud ziekenhuis in Nijmegen. De bestuurder uit Venhorst verleende komende vanaf de Rondweg geen voorrang aan de automobiliste uit Leunen die over de Stevensbeekseweg reed.

CONTROLE SNELHEID

Tijdens een controle op de Wanroijseweg in Mill zijn dinsdagmiddag 60 bestuurders bekeurd wegens te hard rijden. De snelheid van 301 passanten is gemeten waarvan de hoogste snelheid 93 km/u. bedroeg. De controle is gehouden binnen de bebouwde kom.

Zoekwoorden:

Deel: ' Politiebericht Land van Cuijk - 1035 '