Woensdag 10 Maart

ONDER INVLOED, CUIJK

De politie heeft dinsdagmiddag een 33-jarige automobilist uit Nijmegen bekeurd die onder invloed van drank een auto bestuurde. De controle vond omstreeks 16.25 uur plaats op de Wilhelminastraat. De man kreeg een rijverbod van drie uren.

Een 37-jarige medepassagier, die na de aanhouding van de bestuurder aanstalte maakte om de auto te gaan besturen kregen op voorhand al een rijverbod omdat ook hij gedronken had. De man trok zich daar echter niets van aan en reed enige tijd later toch met de auto weg. Voor het negeren van het rijverbod kreeg hij een schikking van F. 550.=.

RIJDEN TIJDENS ONTZEGGING, BOXMEER

Tegen een 29-jarige inwoner van Boxmeer is woensdagmorgen proces verbaal opgemaakt omdat hij een auto bestuurde terwijl zijn rijbewijs was ingevorderd. De politie zag de man tegen 07.00 uur op de Floralaan in een auto rijden. Enkele weken geleden was de man al bekeurd omdat hij dronken achter het stuur zat. Bij die gelegenheid moest hij zijn rijbewijs inleveren.

Deel: ' Politiebericht Land van Cuijk - 1069 '