Dinsdag 23 Februari

WINKELDIEF, BOXMEER

De politie heeft proces verbaal opgemaakt tegen een 45-jarige inwoner van Nijmegen. De man nam maandagmiddag vanuit een winkel aan de Sint Antonisweg in Boxmeer enkele goederen weg met een totale waarde van ruim tweehonderd gulden. De man is na verhoor heengezonden.

DIVERSE SNELHEIDSCONTROLES

Maandagmiddag zijn bij twee snelheidscontroles in het Land van Cuijk 83 snelheidsovertreders bekeurd. De controles vonden plaats op de Dr. Verbeecklaan in Sint Antonis waar 25 van de 276 voertuigen de hard reden en op de Venrayseweg te Overloon. Op deze laatste weg reden 58 van de 200 auto's te hard. De hoogst gemeten snelheid bedroeg 81 km/u.

Dinsdag zijn nog eens 26 automobilisten bekeurd die de maximum snelheid aan de laars lapten. Tussen 11.00 en 11.45 uur werden op de Bosschebaan in Velp 19 bestuurders bekeurd terwijl tussen 11.55 en 12.15 uur op de Vegetassenweg in Escharen 7 bestuurders op de foto werden gezet. De hoogst gemeten snelheid op deze 80 km-wegen bedroeg 117 km/u.

WONINGINBRAAK, SINT ANTONIS

Maandagavond is ingebroken in een woning aan de Dr. Verbeecklaan in Sint Antonis. De toegang werd verkregen door een toegangsdeur te forceren. Uit de woning zijn enkele sieraden verdwenen. De waarde daarvan is niet bekend.

Deel: ' Politiebericht Land van Cuijk - 1326 '