Dinsdag 7 December

AANHOUDING VERDACHTE BEROVING

De politie Land van Cuijk heeft dinsdagmorgen een 24 jarige inwoner van Boxmeer aangehouden op verdenking van beroving. Twee inwoners van Boxmeer werden zondagmorgen rond 01.30 uur in het centrum van Boxmeer aangesproken door de verdachte. De verdachte bedreigde de slachtoffers en deelde enkele rake klappen en een kopstoot uit waarop een van hen zijn portemonnee afgaf. Aan de hand van het opgegeven signalement kon de politie dinsdagmorgen de verdachte aanhouden.

AANHOUDING VERNIELER

De politie Land van Cuijk heeft in de nacht van maandag op dinsdag in het asielzoekerscentrum in Stevensbeek een 22 jarige bewoner van dit centrum aangehouden op verdenking van vernieling. Onder invloed van alcohol veroorzaakte hij overlast binnen het centrum. Toen hij hierop aangesproken werd trok hij een short van een bewaker kapot. De man is ingesloten voor verhoor.

DIEFSTAL UIT AUTO

In de nacht van maandag op dinsdag is ingebroken in een auto die geparkeerd stond aan de Andreasstraat in Cuijk. Uit de auto verdween de geluidsinstallatie.

INBRAAK IN BEDRIJF

In de nacht van maandag op dinsdag is ingebroken bij een bedrijf aan de Arnoud van Gelderweg in Grave. Nadat een ruit was ingegooid haalden onbekenden een geldkistje uit het pand weg. De inhoud van het geldkistje is onbekend.

Deel: ' Politiebericht Land van Cuijk - 1397 '