Dinsdag 9 Februari

AUTOGORDELCONTROLE, CUIJK

De politie van Cuijk heeft maandagmiddag 13 automobilisten bekeurd die geen autogordel droegen. De controle vond plaats op Cranenburghs Hekken in Cuijk.

GEWOND BIJ ONGEVAL, MILL

Een 39-jarige fietster uit Mill is maandagavond gewond geraakt bij een verkeersongeval op de kruising van de Leeuwerikstraat met de Genieweg in haar woonplaats. Het slachtoffer kreeg omstreeks 19.35 uur geen voorrang van de bestuurder van een auto toen deze op voormelde kruising vanaf de Leeuwerikstraat linksaf de Genieweg opreed. Het slachtoffer hield knieletsel aan het ongeval over.

BEDRIJFSINBRAAK, MILL

In de avond/nacht van maandag op dinsdag is ingebroken in een bedrijf aan de Langenboomseweg in Mill. De toegang werd verkregen door een toegangsdeur te vernielen. Uit het bedrijf zijn een computer en diverse gereedschappen ontvreemd, waaronder enkele kettingzagen, electrische heggescharen en een stroomagregaat. De waarde van het ontvreemde is niet bekend.

VERLICHTINGSCONTROLE, CUIJK

De politie heeft dinsdagmorgen 15 fietsers bekeurd die zonder licht reden. De controle vond plaats op de Parallelweg te Cuijk.

SNELHEIDSCONTROLE, OPLOO

Tijdens een snelheidscontrole op de Deurneseweg zijn door de politie dinsdagochtend tussen 06.50 en 09.50 uur 208 snelheidsovertreders bekeurd. In totaal passeerden 770 voertuigen de controlepost. De hoogst gemeten snelheid bedroeg 135 km/u.

Zoekwoorden:

Deel: ' Politiebericht Land van Cuijk - 1477 '