Maandag 4 Januari

GEWAPENDE OVERVAL

Maandagmorgen rond 05.00 uur pleegde een onbekende man een gewapende overval op een priveclub in Mill. De verdachte, gemaskerd met een sjaal, bedreigde de barkeeper met een vuurwapen en eiste geld. De overige aanwezigen moesten op de grond gaan liggen. Nadat hij een geldbedrag uit de kassa had gehaald verdween hij. Er raakte niemand gewond.

INBRAAK IN WONING

In de nacht van zondag op maandag is ingebroken in een woning aan de Essen in Wanroij. Via een opengebroken raam kwamen onbekenden binnen en doorzochten een gedeelte van het huis. De bewoners missen een geldbedrag. Ook een woning aan de Vlaskam in Wanroij kreeg ongewenst bezoek. Deze bewoners missen eveneens een geldbedrag.

CONTROLE VERLICHTING

De politie Land van Cuijk heeft zondagavond tijdens een verlichtingscontrole op verschillende lokaties 17 bestuurders bekeurd. 11 bestuurders kregen een proces-verbaal omdat zij onterecht mistverlichting voerden. Daarnaast zijn 6 fietsers bekeurd omdat zij fietsten zonder licht.

ALCOHOL

Een 29 jarige inwoner van Cuijk is in de nacht van zondag op maandag bekeurd wegens het rijden onder invloed van alcohol. De man vernielde op de Looiersgaarde een geparkeerd staande auto en reed vervolgens weg. De politie ging naar hem op zoek en controleerde hem op de St. Annastraat in Cuijk. Hij kreeg na de ademanalyse een rijverbod van 13 uren en een proces-verbaal vanwege vernieling.

Deel: ' Politiebericht Land van Cuijk - 1480 '