Zondag 14 Februari

ONGEVAL LETSEL

Op de Volkelseweg in Mill botste zaterdagavond een 29-jarige man uit Odiliapeel met zijn auto tegen een kruisende auto, bestuurd door een 39-jarige man uit Wilbertoord. De man uit Odiliapeel verzuimde vanaf de Vorleweg voorrang te verlenen, waarop de aanrijdende auto zich in de flank boorde. Hij is met onbekende verwondingen naar het Maasziekenhuis in Boxmeer overgebracht.

AANHANGER MET CROSSMOTOR GESTOLEN

Vrijdagavond is aan de Hertraksestraat in St.Agatha een aanhanger met daarop een crossmotor gestolen. De aanhanger stond gekoppeld aan een camper nabij het crossterrein. De motor is eigendom van een Duitser die een paar keer week op het terrein komt crossen. Het gaat om een gele Suzuki RM250. De aanhanger was wit en voerde een Duitse kentekenplaat SU-HT533.

AUTO TEGEN BOOM

Vrijdagavond botste op het Maasveld in Gassel een auto tegen een boom. Daarbij raakte de auto in brand. De bestuurder, een 24-jarige Cuijkenaar, kon nog op tijd door voorbijgangers uit de auto worden gehaald. De man werd ernstig gewond overgebracht naar het Radboudziekenhuis te Nijmegen. De oorzaak van het ongeval is nog onbekend.

STEEKPARTIJ IN OPVANGCENTRUM

Zaterdagmiddag is in een opvangcentrum aan de Torenstraat in Sambeek een 26-jarige Irakees ernstig gewond geraakt nadat hij enkele malen door een evenoude landgenoot was gestoken. De man werd overgebracht naar het Maasziekenhuis, de verdachte werd aangehouden en ingesloten.

Zoekwoorden:

Deel: ' Politiebericht Land van Cuijk - 1514 '