Dinsdag 20 April

CONTROLE SNELHEID

Tijdens een snelheidscontrole op de Heerstraat in Cuijk bekeurde de politie Land van Cuijk maandagmiddag 7 bestuurders die te hard reden. De snelheid van 141 passanten is gemeten. De hoogste snelheid bedroeg 107 km/u. waar 80 km/u. is toegestaan. Op de Provincialeweg in Beers is maandagmiddag de snelheid van 218 voertuigen gemeten. 5 bestuurders reden te hard waarvan de hoogst gemeten snelheid 93 km/u. bedroeg.

INBRAAK IN CLUBHUIS

Tussen zondagavond en maandagavond is ingebroken in de kantine van een watersportvereniging in Grave. Uit het pand verdween een geldbedrag van enkele honderden guldens.

ALCOHOL

Een 24 jarige inwoner van Boxmeer is maandagavond bekeurd wegens het rijden onder invloed van alcohol. De man werd gecontroleerd op de Gemertseweg in Oploo. Na de ademanalyse kreeg hij een procesverbaal en een rijverbod van 6 uren.

DOORRIJDEN NA AANRIJDING

Een 11 jarige jongen uit Cuijk heeft dinsdag bij de politie aangifte gedaan van doorrijden na een aanrijding. Hij nam op vrijdag 16 april j.l. deel aan het verkeersexamen toen hij met zijn fiets op de Molenstraat voorsorteerde om linksaf te gaan. Terwijl hij stilstond reed een automobiliste tegen de achterzijde van zijn fiets. Deze automobiliste sloeg vervolgens rechtsaf en reed weg. De fiets liep aan de achterzijde schade op. De politie is op zoek naar getuigen van deze aanrijding. Zij worden verzocht zich te melden via tel 0485 - 355555

Deel: ' Politiebericht Land van Cuijk - 1518 '