Donderdag 14 Januari

CONTROLES

In Rijkevoort aan de Sint Anthonisweg heeft de politie een snelheidscontrole gehouden afgelopen maandagmiddag. Er werden 558 voertuigen gecontroleerd, er waren 67 overtredingen. De snelste rijder had een snelheid van 136 km per uur.

In Escharen op de Vegetasscheweg werden 2 bestuurders bekeurd die geen gordel droegen op maandagmiddag. In Sambeek aan de Grotestraat werden eveneens 5 automobilisten bekeurd voor het rijden zonder autogordel

INBRAAK

In Overloon is ingebroken in een woning aan de Kuluutsheuvel. Men nam sportkleren mee en een fles sterke drank. Vermoedelijk werden de daders in hun werkzaamheden gestoord. Zij lieten een videorecorder staan die duidelijk al was klaargezet om weg te nemen.

AUTO GESTOLEN

In Boxmeer aan de Koorstraat werd woensdagavond een auto gestolen. Het betreft een rode Mazda 323F met het kenteken DB-BJ-68.

ONGEVAL

In Haps aan de RijkevoortsewegLokkantseweg vond donderdagochtend een aanrijding plaats Een 78-jarige automobilist uit Sambeek reed over de Rijkevoortseweg vanaf Rijkevoort. Hij verleende geen voorrang bij het kruispunt aan de van rechts komende 28-jarige automobilist uit Ledeacker. Hierdoor ontstond een aanrijding. De 28-jarige bestuurder is ter controle overgebracht naar het ziekenhuis in Nijmegen. De 78-jarige automobilist is naar het Maasziekenhuis gebracht.

WINKELDIEVEGGE AANGEHOUDEN

In Cuijk werd bij een warenhuis donderdagochtend een winkeldievegge aangehouden. Een 55-jarige inwoonster van Cuijk wilde een portemonnee meenemen zonder af te rekenen.De portemonnee had een waarde van f 5,95. De boete bedraagt f 240,-.

Deel: ' Politiebericht Land van Cuijk - 1685 '