Woensdag 30 Juni

VERKEERSONGEVAL MET LETSEL

Een 20 jarige inwoner van Boxmeer is woensdagmorgen rond 07.00 uur gewond geraakt bij een verkeersongeval op de Boxmeerseweg in Boxmeer. Het slachtoffer kwam door onbekende oorzaak op de linkerweghelft en botste hier frontaal tegen een 19 jarige automobilist uit Ijsselstein die uit tegenovergestelde richting naderde. De 19 jarige man botste vervolgens met zijn auto tegen een boom. Hij bleef ongedeerd. Een 31 jarige man uit Gemert die achter de man uit Ijsselstien reed week uit voor beide voertuigen en kwam tegen een heg tot stilstand. Het 20 jarige slachtoffer is met hoofd en knieletsel overgebracht naar een ziekenuis.

VERKEERSONGEVAL PERSONENAUTO - HOND

Een inwoonster van Beers heeft in de nacht van dinsdag op woensdag op de Kalkhofseweg in Haps een hond aangereden. Vanuit de berm stak de hond plotseling de weg over. Toen zij op zoek ging naar het gewonde dier bleek het beest verdwenen te zijn. De politie probeert de eigenaar van de hond nog te achterhalen. Het gaat vermoedelijk om een herdershond. De auto van de vrouw uit Beers liep lichte schade op.

CONTROLE SNELHEID

Tijdens een snelheidscontrole op de Molenstraat in Oeffelt zijn dinsdagmiddag 45 bestuurders bekeurd wegens te hard rijden. De snelheid van 306 voertuigen is gecontroleerd waarvan de hoogst gemeten snelheid 85 km/u. bedroeg. Op de Dr. Verbeecklaan in St. Anthonis zijn dinsdag 31 bestuurders bekeurd. Hier is de snelheid van 268 voertuigen gemeten. De hoogste snelheid bedroeg 71 km/u. Op de Sambeekseweg in Boxmeer zijn woensdagmorgen 100 bestuurders bekeurd omdat zij te hard reden. De snelheid van 525 voertuigen is gemeten. De hoogste snelheid bedroeg73 km/u.

Deel: ' Politiebericht Land van Cuijk - 1761 '