Dinsdag 16 November

VERKEERSONGEVAL MET LETSEL

Een 82 jarige inwoner van Haps is dinsdag rond 12.00 uur zwaar gewond geraakt bij een verkeersongeval op de Oeffeltseweg in Haps. De man wilde vanaf een erf de Oeffeltseweg oprijden en zag daarbij een naderende auto waarschijnlijk over het hoofd. De bestuurder van deze auto, een 51 jarige inwoner van Goch, kon de fietser niet meer ontwijken. Het slachtoffer is met zware verwondingen naar een ziekenhuis in Nijmegen gebracht.

RIJDEN ZONDER RIJBEWIJS

Een 35 jarige inwoner van Cuijk is maandagmiddag op de Grotestraat in Cuijk gecontroleerd. Hij bleek geen rijbewijs te hebben. De man vertelde dat hij al 17 jaar zonder rijbewijs reed. Hij heeft proces-verbaal gekregen. Tijdens een controle op de Grotestraat heeft de politie 12 bestuurders bekeurd omdat zij tegen het verkeer in reden. De Grotestraat is sinds kort een eenrichtingsweg. De politie zal de komende tijd regelmatig controleren op de naleving hiervan. Tijdens werd een 33 jarige inwoner van Heesch bekeurd die geen rijbewijs bleek te hebben.

DIEFSTAL UIT AUTO

In de nacht van maandag op dinsdag is ingebroken in een auto die geparkeerd stond bij een woning aan de Willibrordusstraat in Wilbertoord. In Beugen en Oeffelt werden dezelfde nacht drie auto opengebroken. Ook hier verdween electrisch gereedschap. Deze auto's stonden geparkeerd aan de Beaxtrixstraat en Scheerderstraat in Oeffelt en aan het Kerkenveld in Beugen. Uit een auto die geparkeerd stond bij een woning aan de Kerkstraat Noord in Oeffelt verdween een telefoon. Uit de garage bij de woning bleek gereedschap gestolen te zijn.

DIEFSTAL AUTO

In de nacht van maandag op dinsdag is in Grave een witte Audi 80 gestolen. De auto, kenteken XL-62-KP, stond geparkeerd bij een woning aan de van Elsstraat.

Deel: ' Politiebericht Land van Cuijk - 1853 '