Woensdag 7 April

VERDACHTE VERKRACHTING AANGEHOUDEN

De politie Land van Cuijk heeft op dinsdag 30 maart j.l. een 42 jarige man uit Sint Anthonis aangehouden op verdenking van verkrachting. Een 17 jarig meisje uit Boxmeer was op 25 maart aan het werk in een bedrijf in haar woonplaats toen zij benaderd werd door de verdachte die in hetzelfde bedrijf werkzaam is. De verdachte knoopte een praatje met het slachtoffer aan dat uiteindelijk volgens het slachtoffer uitliep op een verkrachting. De verdachte heeft bekend dat wel er iets is voorgevallen tussen het slachtoffer en hem maar ontkent de verkrachting. De man is op 2 april voorgeleid voor de officier van justitie en in bewaring gesteld. Op 7 april heeft de rechter-commissaris deze bewaring geschorst waarna de verdacht in vrijheid is gesteld.

LICHT GEWOND BIJ AANRIJDING, GRAVE

Een 21-jarige automobiliste uit Macharen is dinsdagmiddag licht gewond geraakt bij een aanrijding op de Bosschebaan in Grave. Zij merkte te laat een stilstaand voertuig voor haar op waardoor een botsing volgde. Een achteropkomende automobilist botste weer op haar auto. De vrouw is kan na behandeling in het Canisiusziekenhuis in Nijmegen weer naar huis.

BOETE VOOR ONDER INVLOED, WANROY

Een 33-jarige automobiliste uit Loosbroek heeft een politietransactie van F 390.= gekregen omdat zij onder invloed een auto bestuurde. De controle vond om 01.00 uur plaats op de Noordstraat in Wanroy.

SNELHEIDSCONTROLES

Woensdagmorgen zijn op de Deurneseweg te Oploo 88 automobilisten bekeurd die Te hard reden. In totaal passeerden 245 voertuigen de controlepost. De snelste reed 136 km/u op deze 80-kilometerweg. Tussen 11.00 en 12.00 uur stond de radarapparatuur op de Beugenseweg in Boxmeer opgesteld. Van de 300 passerende voertuigen reden er 40 te hard, van wie de snelste 77 km/u liet noteren.

Deel: ' Politiebericht Land van Cuijk - 1900 '