Woensdag 14 Juli

VERKEERSONGEVAL MET LETSEL

Bij een verkeersongeval op de kruising Zeelandsedijk - Zuid Carolinaweg in Langenboom zijn dinsdagavond rond 19.00 uur twee personen gewond geraakt. Een 46 jarige bestuurder uit Veghel verleende komende vanaf de Zuid Carolinaweg geen voorrang aan een bestuurster uit Mill (leeftijd onbekend) die over de Zeelandsedijk reed. Het slachtoffer uit Mill is met nekletsel naar een ziekenhuis in Nijmegen gebracht. Een 42 jarige vrouw uit Veghel die bij de man uit Veghel in de auto zat is eveneens met nekletsel naar een ziekenhuis in Veghel gebracht.

Bij een verkeersongeval op de St. Anthonisweg in Boxmeer is dinsdagavond een 24 jarige motorrijder uit Nijmegen gewond geraakt. De motorrijder reed achter vier personenauto's waarvan hij twee personenauto's inhaalde. Toen hij de derde auto in wilde halen kwam de bestuurder van deze auto naar links om ook de voor hem rijdende auto in te halen. Door deze manouvre kwam de motorrijder ten val en liep verwondingen aan zijn handen en knie op.

De bestuurder van de personenauto, een 22 jarige inwoner van Cuijk bleef ongedeerd. Een 33 jarige inwoner van Deurne is woensdagmorgen gewond geraakt bij een verkeersongeval op de Lactariaweg in Stevensbeek. De bestuurder keek op papieren die op de bijrijdersstoel lagen, raakte hierna de macht over het stuur kwijt en botste tegen een boom. Het slachtoffer liep een snijwond in zijn gezicht op.

VERKEER

De politie Land van Cuijk heeft dinsdagmiddag tijdens een verkeerscontrole op de Eikenlaan in Langenboom en de Kalkhofseweg in Haps 38 bestuurders bekeurd. De proces-verbalen zijn opgemaakt vanwege het niet dragen van de gordel, rijden over een doorgetrokken streep en een foutieve losbreekreminrichting. Een bestuurder van een loader kreeg een bekeuring omdat hij over het fietspad reed.

DIEFSTAL UIT AUTO

Tussen dinsdagmiddag en woensdagmorgen is ingebroken in een auto die geparkeerd stond aan het Patrijzenveld in Cuijk. Uit de auto verdween de geluidsinstallatie.

Deel: ' Politiebericht Land van Cuijk - 2082 '